Obsługiwane przez usługę Blogger.

Q&A//Zdjęcia z Bułgarii część 3 (i ostatnia)

By 16:33


Przez ostatnie kilka dni mogliście zadawać pytania do oto tego postu, na większość postaram się odpowiedzieć:)

Kiedy najbardziej cieszysz się z bloga?
Szczerze to trudno mi powiedzieć. To naprawdę bardzo miłe kiedy wchodzę na pocztę i znajduje wiadomość od czytelnika czy też komentarz na blogu który nie odgranicza się do czegoś typu"śliczne zdjęcia, wpadnij do mnie". 

Czy odkąd blogujesz coś zmieniło się w twoim życiu, jak tak to co?
Myślę, że oprócz tego, że właściwie wszędzie biorę ze sobę aparat nic takiego się nie zmieniło.

Kto najczęściej robi Ci zdjęcia?
Kuzynka, koleżanki i mama :)

Co musi zawierać blog abyś go czytała?
Nie mam wygórowanych wymagań wystarczy, że jest przejrzysty i estetyczny.

Jaką polską blogerkę najbardziej lubisz?
Zdecydowanie Maffashion i Mary-KateFashion

Jakim aparatem robisz zdjecia?
Canon EOS 60D

Jakiej używasz farby?
Pytanie na które odpowiedzieć nie mogę - nigdy nie farbowałam włosów hahaha :) To mój naturalny kolor.

Jak poszedł ci casting do Disneya?
Zapomniałam wspomnieć o tym na blogu. Okazało się, że udało mi się przejść przez casting ale niestety nie mogłam pojawić się na nagraniach, ponieważ dostałam telefon, podczas wakacji w Bułgarii.




Kiedy masz urodziny?
6.12

Podejmujesz współpracę, wymieniasz się postami z innymi blogerkami?
Tak, wystarczy napisać do mnie na maila:)

Ulubiona książka?
Cała seria Pięknych Istot 


Większość pytań się powtarzała dlatego z ok 35 wyszło tyle ile wyszło, haha. 





You Might Also Like

35 komentarze

  1. Bardzo fajne zdjęcia! Ładnie tu u Ciebie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. cudowne zdjecia, uwielbiam plaze i morze <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny post!

    millieees.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudne zdjęcia <3

    http://bajkidziewczynazmarzeniami.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka szkoda, że byłaś wtedy na wakacjach :( A do jakiej bajki to był casting? Śliczne włosy *.*

    emilllka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne są te zdjęcia, a jaka opalona jesteś - zazdroszczę wyjazdu, nigdy nie byłam w Bułgarii :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne zdjęcia! Aż można zatęsknić za wakacjami, mimo, że skończyły się nie tak dawno temu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Matko, współczuję ci z tym Disney'em :( Ja bym normalnie płakała przez miesiąc. :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne, spontaniczne zdjęcia :)
    Pooozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Też nigdy nie farbowałam włosów, pjona! :D

    http://polgia.blogspot.be

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczne zdjęcia :)
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. ale świetne te zdjęcia! super wyglądałaś i pięknie wyszły te zdjęcia w tej wodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. wszystkie części zdjęć z Bułgarii są świetne! <3

    ❀pisanepasja.blogspot.com❀
    Pozdrawiam i całuje mocno- Steffy ;*

    OdpowiedzUsuń
  14. Śliczne zdjęcia, kocham Bułgarię:))!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia są śliczne, u mnie blogowanie (również) zmieniło to,że biorę ze sobą aparat :)

    Julajulia.blogspot.com-KLIK-Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  16. Pięknie wyglądasz !!
    Bardzo ładny blog , taki prosty ale piękny !
    Zapraszam do mnie ! - sytuacjabez.blogspot.com
    ... Miłej Nocy !

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale pech z tym przesłuchaniem do Disneya! Szkoda :c
    Cudowne zdjęcia! :)

    Pozdrawiam! :)
    http://personalna-galaktyka-absurdu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Pięknie wyglądasz :)

    Zajrzysz?:)
    iamfuckingcrazybutiamfreee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeju kocham te Twoje zdjęcia z Bułgarii :)
    Fakt, ja też odkąd bloguję prawie wszędzie mam ze sobą aparat.
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Cudowny kolor włosów, a zdjęcia świetne.Moja ciocia była w Bułgarii ale ten kraj jakoś ją nie zachwycił, ostatnio wielu ludzi tam jeździ.
    http://avenuefranche.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. ale Ci zazdroszczę!
    zdjęcia są takie radosne <3

    http://www.kefashionsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. ale ci zazdroszczę Bułgarii:(

    http://v-and-j-lifestyle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Szkoda, że ci nie poszło na tym castingu. Ładne zdjęcia.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. świetne zdjęcia, aż się tęskni za taką pogodą :)

    http://ewciakkkk.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Skąd koszula w kratę ?
    Slicznie wygladasz,cudna opalenizna i ogolnie miło sięn Ciebie patrzy jak zwykle :)

    Zmieniłam adres bloga!:) Już niedługo post o moim nowym telefonie Galaxy S5

    OdpowiedzUsuń
  26. Jejku, te zdjęcia przypominają mi wakacje. Ja podobnie odkąd zaczęłam blogować nie rozstaję się z aparatem haha

    Zapraszam do mnie :)
    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. jeju, ja chcę już wakacje! ;))
    piękne zdjęcia :3
    super post ;))

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. piękne zdjęcia super post , i boska stylizacja
    zapraszam do siebie na nowy post
    http://mamswojstylblog.blogspot.com/2014/10/brown.html

    OdpowiedzUsuń
  29. Jakie zdjęcia *-*
    Kolor włosów masz świetny więc nawet nie musisz farbować! :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Cudowne zdjęcia, jak ci się podobało w Bługarii?
    Nigdy nie byłam w tym kraju, może kiedyś się tam wybiorę...
    Naprawdę kreatywne odpowiedzi, a nie coś w stylu "tak", "nie", "ok" itp.
    Miło się czytało jak i zarówno oglądało.
    zapraszam na mojego bloga: www.minonokoblog.blogspot.com Pozdrawiam ;*

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja też nie farbowałam włosów! Ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ooo, szkoda, że z tym castingiem tak wyszło jak wyszło :/
    Bardzo ładne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Ale zdjęcia! <3 SUPER! Dodaję do obserwowanych. :)

    OdpowiedzUsuń