Obsługiwane przez usługę Blogger.

ktos nowy?

By 11:00

Hej! Dzisiaj nie pisze do Was, jak zwykle, Karolina. Tylko ja- Julita albo jak wolą się zwracać do mnie niektórzy czytelnicy bloga, July. Razem z Karoliną postanowiłyśmy wymienić się postami, więc jeśli jesteście ciekawi, co napisała, to zapraszam do zajrzenia na mojego bloga.
Mam czternaście lat i jak już powiedziałam, mam na imię Julita. Tak, Julita, nie Julia. Właśnie przez to, że tyle osób myli moje imię, postanowiłam, że w internecie nadam sobie przydomek July i tak już zostało. Bloga prowadzę już dwa lata, założyłam go tylko po to, żeby uchronić się od nudy, jednak przez te dwadzieścia cztery miesiące stał się on częścią mojego życia, moją pasją i nie wyobrażam sobie go usunąć. O czym jest? W sumie o wszystkim. Czasem opiszę coś zupełnie bezsensownego, czyli jak spędziłam mój dzień, często pojawiają się na nim jakieś posty z przemyśleniami, staram się w ogólny sposób przedstawić moim czytelnikom niektóre problemy i pomóc im rozwiązać je, jeśli sami mieliby taką sytuację w życiu. Ogólnie próbuję być takim internetowym pomagaczem, że chętnie odpowiadam na maile moich czytelników gdy mają jakiś kłopot. Na moim blogu często wstawiam jakieś outfity czy inne takie typowe dziewczęce sprawy, czasem napiszę coś na temat blogerów czy jakiegoś filmu lub książki, wypowiadam się na różne tematy,umieszczam też filmiki z mojego kanału na youtube, przeplatam różne tematy, żeby każdy mógł znaleźć coś dla siebie.
Blogowanie nie jest moją jedyną pasją. Kocham czytać i pisać książki. Może to drugie wyda Wam się trochę dziwne, ale od małego siedziałam i pisałam jakieś opowiadania, a teraz marzę o wydaniu książki. Jestem też amatorską miłośniczką fotografii, planuję pójść na kółko fotograficzne za jakiś czas. Kocham też kręcić i montować filmiki stąd kanał na youtube- LINK. Lubię rysować, chociaż nie jestem w tym najlepsza i śpiewać. Nienawidzę ćwiczyć na w-fie, za to uwielbiam ćwiczyć sama w domu, z przyjemności, dla lepszego samopoczucia.
Także jeśli jakiś wątek z tej notki Was zaciekawił to zapraszam na mojego bloga- LINK. Mam nadzieję, że dzięki Karolinie uda mi się zdobyć garstkę nowych, cudownych czytelników:)

You Might Also Like

35 komentarze

  1. Uwielbiam twojego bloga i często na niego wchodzę, bardzo lubię takie wymiany postów :)

    Zapraszam do mnie:
    http://alekssandrasssss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. O boże, nie wiem czy to będzie dla Ciebie komplement czy cos innego, ale wyglądasz na minimum 18 lat, oglądałam pierwsze zdj i byłam pewna że jestem 18 latką potem patrzę a piszesz, że masz 14, nieźle! Ale fajne 'wymienienie się blogami! ''
    Skasowałam poprzedniego bloga i mam teraz nowy, zapraszam się do komentowania, a jeśli Ci się spodoba to do obserwacji! http://pelnemysli.blogspot.com/2015/01/nowy-rok-czas-na-zmiany.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie wymiany postów, a Ciebie July już znam :D
    Super zdjęcia ^^
    http://mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. ubielbiam twoje posty july, super zdjęcia

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. July, a można gdzieś przeczytać jakąś część twojej "książki" lub innego opowiadania? Bardzo bym chciała przeczytać, trochę się na tym znam i może nawet bym mogła w czymś pomóc? :)
    Zapraszam do mnie, właśnie wróciłam do blogowania!

    OdpowiedzUsuń
  6. znam Twojego bloga i jestem na nim regularnym czytelnikiem, zawsze , gdy pojawia się nowy post, od razu zabieram się do czytania i poprawia się mój humor ;)
    positivelittlethink.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajnie ;) Trafiłam raz na Ciebie na yt, miło się oglądało.

    lovesomespace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Kto by nie znał twojego bloga, jest cudowny :D
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Heh, czytam twojego bloga już od ok. roku, July :3


    ♥ ♥ ♥ U MNIE ROZDANIE Z TANGLE TEEZER ♥ ♥ ♥

    JULIA BLOG – ROZDANIE KLIK

    OdpowiedzUsuń
  10. O, July! ♥ Super post, jak zawsze :)

    viicky-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Taka wymiana postami to bardzo fajny pomysł :)

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  12. Jeszcze nie slyszalam o twoim blogu,ale na pewno zajrzę :)
    Również jestem ciekawa twoich opowiesci :))

    Pozdrawiam
    Roxa-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Znam Cię, fajnie napisałaś. :) Zaraz lecę na Towjego bloga przeczytać post Karoliny :D

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Chętnie zajrzę na Twojego bloga ;-)

    W wolnej chwili zapraszam do mnie:
    http://kinlala.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie znam Cię, więc idę odwiedzić ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Znam Twojego bloga od dawna i uwielbiam go czytać!
    Codziennie na niego wchodzę i sprawdzam czy jest nowy post ^^

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Znam cie i uwielbiam ehhe! śliczne zdjęcia:*

    Pozdrawiamy!
    ♡✿ Twins Life. [KLIK] ✿♡

    OdpowiedzUsuń
  18. Znam twojego bloga i go czytam :) świętnie piszesz.. widzę, że kochasz to co robisz :)
    http://wika-moda.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam Twojego bloga od dwóch lat i lubię go czytać.
    ładne zdjęcia
    http://pauline-memories.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Oczywiście znam Twojego bloga i bardzo lubię go czytać ;)
    kikaa-blog.blogspot.com [KLIK]

    OdpowiedzUsuń
  21. Obserwuję Twojego bloga od bardzo dawna i bardzo lubię go czytać :)

    http://dziennik-zuuzu.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Cudowne zdjęcia *.*

    Może wspólna obserwacja daj znać u mnie:
    rilseee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Wow! Piękne zdjęcia! Cudownie wyglądasz :).

    http://emiemaila.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Ładne zdjęcia, kojarzyłam tego bloga juz wczesniej:)
    A propo- jestem totalnie zauroczona Twoim designem. Nagłówek i ogólna kolorystyka są doskonałe.
    Pozdrowienia :*
    http://littlediversion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Sama również kiedyś pisałam, teraz już nie znajduję na to czasu ;)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajny pomysł z wymianą postami, oby takich więcej. Świetnie rozkręciłaś bloga, choć przyznam, że ja dopiero zaczynam. Od niedawna jestem Twoją stałą czytelniczką. Cudne zdjęcia.
    http://gold-daisy07.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znałam wcześniej, ale chętnie zajrzę:)

    W wolnej chwili jeśli masz ochotę zapraszam do zaglądnięcia na mojego bloga http://pomidorova.blogspot.com ;))

    OdpowiedzUsuń