Obsługiwane przez usługę Blogger.

O tych, którzy pomysłu na siebie najwidoczniej nie mają...

By 20:36

W ostatnim czasie zaczęłam irytować mnie pewna sprawa, a po wczorajszej rozmowie z koleżanką zdecydowałam się napisać o tym posta. O co chodzi?
O widoczny brak pomysłu na siebie osób z mojego otoczenia. Najwidoczniej muszę wypowiedzieć się na ten tematu publicznie.
Otóż od września do mojej szkoły przyszły klasy pierwsze, czyli, jak wszędzie co wrzesień - co się z tym wiąże - wiadomo - nowe twarze, nowe osoby. Moja szkoła jest bardzo mała, właściwie wszyscy się znają, więc nie trwało to długo zanim wszyscy obeznali się z moim blogiem. Niektóre dziewczyny postanowiły założyć swoje blogi. Jeśli mój blog blog chociaż w 1 procencie przyczyni się, zainspiruje kogoś do założenia swojego własnego uważam to za sukces, to świetne, że ktoś chce sam zacząć coś tworzyć, bo podoba mu się to co tworze ja. I byłoby pięknie gdyby nie to, że..
Pierwsze pytanie na facebooku - Po jakim czasie miałaś współprace? - Tu nasuwa się pytanie czy blog powstał dla korzyści, czy dlatego, że ktoś naprawdę chce to robić. No dobra, nie mnie to rozpatrzać, każdy niech robi co chce, nie będę przecież pałać do kogoś nienawiścią, bo robi tak, a nie inaczej.
Czasami dostaje maile od dziewczyn, które napisały coś o mnie na swoich blogach np. niedawno ktoś zainspirowany moim starszym wpisem (całkowicie sarkastycznym), napisał coś podobnego, dostałam link, zostałam nawet podlinkowana ale nie o to już mi chodzi. Zakładając bloga powinniśmy miec na siebie pomysł - no niestety nie wszyscy go mają.
Proszę żeby osoby, które dokładnie wiedzą, że to o nich piszę przestały za mną chodzić :)
Schemat wygląda mniej więcej tak - idę gdzieś na zdjęcia, a za kilka dni oglądam zdjęcia w tym samym miejscu na blogu o którym mowa (nawet ostatnio pojawił się ten sam tytuł posta co u mnie). I nie byłoby w tym  nic złego, gdyby nie było to dość regularne. Moja koleżanka Asia jest ciągle wypytywana, jak ja zrobiłam to, a jak to. Potem kolejne pytanie do Aśki - pojedziesz ze mną tam gdzie Karolina miała zdjęcia? To robi się naprawdę nudne, ludzie ruszcie głowami, bądźcie kreatywni! Nienawidzę tego kiedy ktoś robi dokładnie to co ja, chce osiągnąć na siłę takie same efekty i to notorycznie. Nie będę tu rzucać nazwiskami ani dawać linków, bo to byłaby zwyczajna reklama. Inspiracja to nic złego ale istnieje pewna granica miedzy tym, a zwykłym kopiarstwem.












photos by zuza

Cardigan -klik
Spodnie -klik

Dzisiejsze zdjęcia powstały dzięki uprzejmości pewnego pana, który bez problemu otworzył i udostępnił nam starą poczekalnie na kolei, w której były kiedyś sprzedawane bilety :)

snapchat - karolinawalicht

You Might Also Like

84 komentarze

  1. dziwie sie, ze nie zareagowalas wczesniej! takie zachowanie jest naprawde okropne i mam nadzieje, ze dziewczyny sie zastanawia nad soba :) smutne jest to, jak ciezko teraz o oryginalnosc i wlasne pomysly

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja tez dostaje pytania typi ''po jakim czasie bede miec wspólprace ? '' od moich znajomych. Częśc twierdzi ze robie to tylko po to.. smutne. Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze że napisałaś ten post! Może w końcu do co poniektórych coś dotrze. To zaczynało robić się coraz bardziej bezczelne, chamskie i żałosne ;)
    trzymaj się Walicht xD
    http://tiffani426.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie sądziłam, że ludzie są zdolni do takich rzeczy. Zwłaszcza, że są to osoby z Twojego otoczenia, bo to jest już naprawdę żałosne. Co do zdjęć- są najcudowniejsze. Klimat świetny, outfit bardzo ładnie pasuje. Uwielbiam!
    Buziaki, Ola

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja dostałam pytanie, czy współpracę można nawiązać przez facebooka (konto prywatne) haha :)
    pięknie wyglądasz <3
    MÓJ BLOG - KLIKNIJ :)
    Blog mój i mojego chłopaka - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja na szczescie nie mam takich problemow:/
    Ale szczerze to trochę jestem załamana postawą tych osób. Zakładając bloga trzeba trochę ruszyć własną głową..
    Zdjęcia cudowne, szczególnie te przez okno :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. jeju ;o nie którzy są tacy ciekawscy, że szkoda gadać..

    ❀❤️MÓJ BLOG - KLIKNIJ❤️❀

    OdpowiedzUsuń
  8. Może po przeczytaniu tego postu, dane osoby wreszcie znajdą SWÓJ sposób na siebie i przestaną za Tobą chodzić. Nie lubię gdy ktoś bezczelnie chcę upodobnić się do kogoś i kopiuje jego styl.
    Cudowne zdjęcia! ♥

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie dziwię się, że tak reagujesz. To jest wkurzające...
    Super miejsce na zdjęcia! Świetna sesja. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. ciekawe zdjęcia ;)

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie "odgapianie" jest nudne i bezsensowne, dobrze,że postanowiłaś o tym napisać. Może do kogoś dotrze, że nie warto naśladować innych, bo nie taka jest droga do sukcesu :) Pozdrawiam, WWW.POLINSKA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. Miejmy nadzieje, że Ci ludzie po przeczytaniu tego posta znajdą sposób na swoje życie i zaczną je brać bardziej poważnie.
    Bardzo mądry post i piękne zdjęcia.

    Zapraszam do mnie.
    http://betterlookattheworld.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Też tego nie lubię jak np blogerki ściągają np taki sam identyczny wygląd bloga. Napomknę tu na przykład z Lucy,bo nie dawno ktoś stworzył jej wygląd bloga a już zauważyłam,że ktoś ma identyczny. To denerwujące.

    sushi-natka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Kiedy przyszło mi robić design bloga, nie sobie, a innej dziewczynie, nie chciałam tworzyć go tak jak ja chce, bo przecież blog nie należy do mnie, kiedy spytałam jak ona wyobraża sobie bloga, otrzymałam prostą odpowiedź: "wzoruję się na xyz, więc mój blog chce pisać podobnie". Nie chcę wnikać w dane tej osoby, ale już wtedy powiedziałam sobie, że trudno będzie utrzymać sie w blogosferze z takim nastawieniem. Owszem niech pisze bloga, dodaje zdjęcia. Niech robi co kocha. Ale kurde na świecie nie ma takich samych osób. Nawet nie wiadomo jak byśmy się starali NIGDY nie będziemy identyczni.
    Niedawno sama spotkałam się z tekstem , że to ja naśladuję innych. Ale przecież, czy po to założyłam bloga? Mam tworzyć kolejne zdjęcia, wstawiać te same literki po raz 234567890? Nie dla mnie taka zabawa. czasem serio chcę usunąć bloga, mam dość tego całego kopiarstwa, tych samych zdjęć, outfitów, DIY, CIY. Mam dość czytania tego samego pod innymi nazwami.

    Zdjęcia są cudowne, sama miałam ochotę przejść się z kuzynami na zdjęcia w tym miejscu, ale nigdy nie pasuje mi do nich jechać na luźniejszy dzień. Szkoda :/

    http://weronika-hejman.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie coś jest po prostu przykre. Tak samo dziewczyny z mojego miasta chodzą w te same miejsca na zdjęcia co ja, juz tak było 3 razy i mnie to strasznie wkurza, bo w moim mieście jest o wiele więcej ciekawych miejsc, a wszyscy chodzą tam gdzie ja :))
    Świetne zdjęcia! ♥
    http://modajestnaszapasja.blogspot.com/2015/04/april.html
    Będzie mi miło jeżeli zostawisz po sobie ślad na moim blogu <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo dobry tekst i mocne słowa, ale niestety prawdziwe...Tak to już jest, że wiele blogów powstaje teraz nie z pasji tylko po to by mieć współpracę i zarabiać, a nie czarujmy się żeby tak było trzeba być znanym i mieć bardzo wielu czytelników. Nie masz się co przejmować takimi osobami jak piszesz, bo gwarantuje Ci, że za chwilę ich blogi przestaną istnieć, bo im się to znudzi ( no, bo np. nie będą mieć współpracy ) :-) Hehe widzę, że młodzież obecnie w wielu przypadkach faktycznie nie ma pomysłu na siebie, a to przykre...Prowadzenie bloga to fajna sprawa, ale życie składa się z innych o wiele ważniejszych rzeczy. Sama założyłam bloga z pasji do mody i chęci podzielenia się tym z innymi, ale nie jest to mój sens życia, bo mam rodzinę, która jest dla mnie najważniejsza, pracę, sport :-) blog jest fajną odskocznią od codzienności, a ja wcale nie mam wielu obserwatorów ( nie cierpię "obserwacji za obserwację") i żadnej współpracy mimo, że bloga prowadzę 3 lata, ale wcale nie jest mi źle z tego powodu :-)
    Mam nadzieję, że Twoje koleżanki przestaną Cię kopiować i w końcu wysilą się na coś bardziej oryginalnego :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  17. Śliczne zdjęcia ♥
    Masz rację, zainspirowanie kogoś do założenia bloga to sukces, ale to co opisałaś to jest po prstu kopiowanie Twojej ciężkiej pracy. Ty wymyślasz, siedzisz nad tekstem godzinami, szukasz nowych miejsc na zdjęcia, a one sobie wszystko wezmą od Ciebie, zajmie im to 10 minut i jeszcze chcą mieć współprace z 10 różnymi firmami, najlepiej od razu po napisaniu pierwszego posta.. Ehh.. cebulandia, ale co zrobić. Życzę wytrwałości, sukcesów i cierpliwości do tych, o których właśnie ten post :)

    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  18. Widać komu zależy tylko na współpracach. Współczuję tym twoim "koleżanką". Masz rację, ktoś kto robi Coś w internecie powinien mieć pomysł.

    Sesja cudowna :)
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczne zdjęcia :)
    Bardzo podoba mi się, że są robione przy oknie, to nadaje im takiego osobliwego klimatu :*
    Obserwuję :*
    http://historyjki-amnezyjki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  21. Masz racje ;) bardzo mnie zainteresował ten post :D i nie raz spotkałam sie z kpiowaniem moich zdjec bądź postów
    http://onlydreams8.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Dobrze napisane! Nie ma sensu zakładać bloga tylko po to aby kogoś NAŚLADOWAĆ, nie zyska tym sławy a co bardziej współpracy. Dobrze że zrobiłaś o tym post, nie przejmuj się, po pewnym czasie im się znudzi :)

    Będzie mi miło jeśli zostawisz coś po sobie, na moim blogu ♥
    JuliaPoborczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  23. Zgadzam się z Tobą. Posty na blogach się powtarzają, ale niektóre osoby po prostu kopiują innych. No ale niestety świata nie zmienimy. Mam nadzieję że Twój post dotrze do tych dziewczyn i przestaną Cię kopiować.
    Śliczne zdjęcia. :)
    okejkaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się w 100%!
    Obserwuje
    http://kalaandskalfy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Piękne zdjęcia! :) Wyglądasz świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  26. Współczuje ci tego że ludzie aż tak od ciebie wszystko od ciebie odgapiają masakra jakaś jeśli nie mają pomysłu to niech nie zakładają bloga. Ale w dzisiejszym czasach wszystko dla darmowych ubrań młode dziewczyny sa w stanie zrobić. Świetne zdjecia i idealny outfit!

    KATTRINFASHION.BLOGSPOT.COM <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Nie znoszę takich osób. Robią wszystko to co ja. Kupują te same ciuchy, buty... ten sam styl ubierania, mówienia - WSZYSTKO
    Dobrze, że napisałaś takiego posta, mozę do niektórych to dotrze, że nie są inną osobą tylko sobą.
    mój blog- KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak to już bywa w małych otoczeniach. Ludzie dowiadują się o bloggerkach, że dostają darmowe ciuchy i te inne i sami zakładają by dostawać, tyle że nie o to w tym wszystkim chodzi bo jeżeli ktoś będzie pisał posty na przymus to co mu z tego? Również spotkałam się z takimi osobami, byłam wypytywana głównie o współprace... Coraz mniej robi się tych prawdziwych bloggerek z pasją :)

    OdpowiedzUsuń
  29. nie rozumie osób które coś notorycznie kopiują temat posta czy nawet miejsce zdjęć

    dorooothy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. moim zdanie bloga powinno prowadzić dla przyjemności, a nie dla współprac
    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. sliczne zdjecia
    http://mandyy-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  32. Pełno moich koleżanek chciało założyć bloga, bo chciały "dostawać darmowe rzeczy od firm".
    Śliczne zdjęcia! ♥
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. No rzeczywiście , żałosne zachowanie. Kopiowanie innych ? Jak najbardziej NIE. Blog ma być własnym pomysłem na wolny czas czy coś podobnego. Tu nie chodzi tylko o współprace ! Świetne zdjęcia :)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. W 100% się z tobą zgadzam. Nienawidzę gdy ktoś robi dokładnie to co ja i tu nawet nie chodzi o blog, ale chociażby w szkole, ja staram się być oryginalna, a ta druga osoba robi to samo co ja grrr zabić to mało! haha
    PS Śliczne zdjęcia :)
    http://nothinghappenswith.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Mój blog jest blogiem bez pomysłu. Czasem inspiruję się innymi, ale staram nie popadać w stan, w którym próbuję być własną wersją kogoś innego. Wiadomo, że wszystkie początki są do dupy, swój styl, charakter bloga wyrobi się z czasem, nie da się przekopiować od razu czegoś, co ktoś wypracował sam. To po prostu nie działa. Pozdr,

    OdpowiedzUsuń
  36. Ja często wykonując design'y słyszałam "Chcę wygląd taki jak X", "Żeby było jak u Y". To było bardzo denerwujące, po części dlatego zrezygnowałam z robienia designów :/

    OdpowiedzUsuń
  37. zgadzam się z tobą w 100% . Zaczynając prowadzić bloga trzeba przede wszystkim być kreatywnym, a nie iść na łatwiznę i korzystać z pomysłów innej osoby, chyba że jest to tylko inspiracja, ale kopiarstwo to już przesada :*
    Jeśli chodzi o baner "pusta miska"- dodaj go wspólnie pomożemy biednym zwierzętom :)
    gabrielle-fashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Mądrze napisane :) wy-stardoll.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. o matko, wkurzyłabym się strasznie będąc na Twoim miejscu, nienawidzę takich ludzi...
    zdjęcia cudowne i miejsce też! świetnie spodnie i kardigan :)

    { [Blog] [IG] }

    OdpowiedzUsuń
  40. Jakie piękne miejsce na zdjęcia. :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Takie zachowanie o którym mówisz jest według mnie jednym z gorszych, które można często zauważyć. U mnie mimo, że trochę osób ze szkoły wie, że mam bloga to bynajmniej na razie nie kopiują mnie, chociaż go czytają, mam nadzieję, że tak zostanie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Ojej no to nie fajnie ;c ;x ;c
    Idealna stylizacja ♥ Bardzo ładne zdjęcia
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com
    Miłej niedzieli !

    OdpowiedzUsuń
  43. zakochałam się w tych zdjęciach ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się. Inspirować się można, owszem. Ale bez przesady, trzeba postawić jednak na kreatywność. Świetne zdjęcia :) Nie pozostaje nic, jak mieć nadzieję, że ci ludzie zrozumieją aluzję i odpuszczą z kopiowaniem :)
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  45. nowy post po długiej przerwie, zapraszam na bloga:)
    www.meyonn.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. śmiech na sali co niektórzy mają w tych głowach :) calkowicie się z Tobą zgadzam :)

    Zapraszam na bloga o kosmetykach. Na pewno znajdziesz tu coś dla siebie :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. mam takie samo zdanie, co Ty! najbardziej irytujące są młodsze dziewczyny, które nie mają nawet czegoo zazdrościć:)

    OdpowiedzUsuń
  48. Jak to mówi jeden profesor z mojego liceum: "pierwszak to zło konieczne". Dobrze zrobiłaś dodając taką notkę, może dziewczyna przemyśli sprawę, myślę, że pewnie sama nie chciałaby być kopiowana, niestety takie są realia ówczesnej młodzieży, każdy kopiuje każdego. Jak Zosia ma air force to zaraz kupi je Marysia Kasia i Staś.Oczywiście to nie jest hejt na te buty, sama takie posiadam. Chodzi o to, że ludzie są coraz mniej kreatywni.

    WHITEZUZ - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowna sesja!
    Świetnie napisana notka i oczywiście zgadzam się z Tobą!

    OdpowiedzUsuń
  50. świetny post
    śliczne zdjęcia
    ty śliczna ♥
    obserwuje

    ZAPRASZAM DO MNIE
    ideal-grande.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  51. Serio jakieś uparte te dziewczyny są ;__;
    Też nienawidzę jak ktoś tak kopiuje ode mnie wszystko. Rozumiem że można czasami kupić sobie to samo, no ale żeby robić dokładnie wszystko co ktoś inny to już przesada :/
    piękne zdjęcia! Jak dla mnie najlepsza sesja jaka dotąd była :D

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. ahhh szczyt chamstwa jak ktoś cię kopiuję ;/
    Ładne zdjęcia i piękne miejsce !
    Pozdrawiam cieplutko.
    stay-possitive.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Cudne zdjęcia! Szczególnie te w szybie! *__*
    Super post, zgadzam się z Tobą i rozumiem w pełni. W tych czasach ludzie dość często zamiast być oryginalni wolą pójść na łatwiznę i ''kraść'' pomysły innym..Strasznie Ci współczuję bo wiem, że to wkurza..W ogóle po co zakładać bloga jak się nie ma pomysłów..
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  54. 100% prawdy, jak komuś coś się udało, to zaraz każdy próbuje tego samego :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://sloiczeknutelli.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  55. dokładnie,mam to samo podejście do sprawy.
    Dla mnie jest to irytujące,koleżanka z klasy dowiedziała się o moim blogu już dość dawno,polubiła go,często komentowała i tak dalej.Nagle na pewnej grupie widzę post "czy ktoś chce ze mną założyć bloga"
    zaczęłam się wściekać.Wiem,że tyle osób ma teraz blogi,ale akurat po moim działaniu w internecie? nikt i nic nie może być już w tych czasach w najmniejszym stopniu "orginalne"
    Każdy od każdego zgapia.

    Mój bl♥g

    OdpowiedzUsuń
  56. świetna stylizacja !!
    jesteś bardzo ładna :)
    fajny post :))
    zapraszam do mnie: olgaostalczyk.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  57. You look so pretty !
    xoxo,

    http://atwednesdaysiwearpink.blogspot.pt/

    OdpowiedzUsuń
  58. Rzeczywiście irytująca sytuacja. Ale to, że te dziewczyny chodzą robić zdjecia tam gdzie ty to już zdecydowanie przesada, zwłaszcza, że to było niejednokrotnie. :)
    Śliczne zdjecia, masz cudowne włosy :)
    mój blog-klik :)

    OdpowiedzUsuń
  59. Karolina (imienniczko moja xD) masz racje. zauwaz tez, ze ludzie ktorzy tworza tylko dla zyskow nic nie osiagaja, bo to widac;) Pozdrawiam,

    OdpowiedzUsuń
  60. Bardzo ładne zdjęcia :)
    Świetne miejsce do robienia zdjęć!

    http://weronikaadamczykblog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Ale genialne zdjęcia!
    Trochę współczuję, że koleżanki powtarzają niektóre rzeczy, które ty robisz :)

    live-telepathically.blogspot.com kliik

    OdpowiedzUsuń
  62. blog powinien być przyjemnością, a nie dodatkiem za który dostaje się różne rzeczy :) piękne zdjecia, fajnie że mogłaś tam robić zdjecia :)

    LIFE PLAN BY KLAUDIA

    OdpowiedzUsuń
  63. Zgadzam się w 100%, a zdjęcia idealne! :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Cudowne zdjęcia, bardzo ładnie wyszłaś. *_*

    W wolnej chwili zapraszam do mnie ^_^
    http://fashion-is-on.blogspot.com/
    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  65. Swietny blog! pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  66. masz w pelni racje! :)
    Ludzie czesto niestety robia cos tylko i wylacznie dla korzysci, a nie wlasnej przyjemnosci. Jednak jesli zaczynaja przeginac z wzorowaniem sie na innych to nalezy postawic ich do pionu

    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Spokojnie, u mnie jak sie dowiedzieli ze mam bloga i mam do tego ciuchy to od razu pomóż mi założyć, jakie firmy wspołopracuja, ile ciuchów.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  68. Mnie tez to smuci, ale po tym co coraz częściej zauważam większość osób liczy tylko na współprace. Dobrze, że zdecydowałaś się napisać o tym post :)
    Śliczne zdjęcia!

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  69. Świetny klimat zdjęć! Bardzo ładne :)
    W pełni się z Tobą zgadzam!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  70. zgadzamy się .. to jest mega wkurzające, bo cieszysz się, że na coś wpadłaś, włożyłaś w coś czas i prace, a potem jakaś inna dziewczyna robi to samo i zbiera oklaski. ;/
    ps: torba z ostatniego posta jest boskaaa
    pozdrawiamy ;*
    http://palaania.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  71. Genialne zdjęcia! i te spodnie *_*

    Zapraszam :
    unnormall.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. Masz rację i to całkowitą. Tacy ludzie też mnie denerwują.. I to bardzo. A te pytania o współpracę.. Bloga nie powinno się zakładać dla korzyści, tylko dla nas samych. Piękne zdjęcia :)
    <a href="http://www.pamietnik-any.blogspot.com>Mój blog-KLIK</a>

    OdpowiedzUsuń
  73. Zgadzam się z Tobą, sama miałam dość podobną sytuację z koleżanką z mojej klasy... Świetna stylizacja i cudowne zdjęcia. Pozdrawiam.

    muminek-enter.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  74. Nie prowadze bloga, ale.zauwazylam kilka takich sytuacji niestety. To przykre.

    W wolnym czasie zapraszam do siebie.
    http://the-fight-for-a-dream.blogspot.com/
    Jeśli blog przypadnie Ci do gustu byłoby mi miło gdybyś zaobserwowała.

    OdpowiedzUsuń
  75. niektorzy ludzie nie odrozniaja kopiarstwa od inspiracji :)
    dorey-doorey.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Są i tacy, ale co zrobisz? "Głupota ludzka nie zna granic."
    Zapraszam do mnie. MÓJ BLOG - KLIIK

    OdpowiedzUsuń
  77. Niestety co raz więcej osób zakłada blogi żeby podejmować współpracę. I muszę przyznać, że bardzo mnie to denerwuje.
    A co do Twoich zdjęć, to są po prostu śliczne :)

    Zapraszam do mnie na najnowszy wpis:
    http://anita-turowska.blogspot.com/2015/04/matura-praca-studia-blog-czyli.html

    OdpowiedzUsuń
  78. świetne, zapraszam na mojego bloga :)

    http://kalinovvska.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  79. No właśnie.. dla niektórych blog to tylko korzyści materialne, nie każdy widzi w tym czystą pasję, niestety...

    dagmarastyles.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  80. Ludzie idą totalnie na łatwiznę, a przy tym są tak bezczelni, że to aż wkurza.
    A wiesz co jest najgorsze? Załóżmy, że jakaś gówniara zakłada bloga dla współpracy. Potem wymienia się obserwacjami, komentarzami... Jej blogi i tak staje się znany, dostaje tą wymarzoną współpracę.
    Źle to sie też odbija na dobrych, wartościowych blogach, które znikają w gąszczu tych śmieciowych...

    Nowy wpis, a w nim o pracach ciekawej artystki i potężnej inspiracji ;)
    http://www.littlecupofart.pl/2015/04/sandra-chevrier-inspiracje-artystyczne.html

    OdpowiedzUsuń
  81. Jesteś ładną osóbką 😊 podziwiam
    julxa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  82. Rewelacyjne miejsce na sesje zdjęciową. Juz dawno żadne zdjecia nie spodobaly mi sie tak bardzo jak te :)
    Dziekuje ci za komnetarz pozostawiony u mnie.
    Co do twojego posta, wspolczuje! Przeraża mnie to, że sa ludzie, którym brakuje kreatywności i najlepiej skorzystaliby z pomyslu innych, myśląc ze wyjda na tym dobrze. Drugą rzeczą która mnie przeraża, to blogi gówniar, które ledwo zdały podstawówke. Mam wrażenie że 1/3 blogów na bloggerze sa założone tylko dla współprac, a nie z pasji. Tą 1/3 najchetniej usunełabym z internetu :D
    Pozdrawiam i zapraszam na mala dawke fotografii :)

    ----Poznaj mój świat fotografii----

    OdpowiedzUsuń