Obsługiwane przez usługę Blogger.

O wybiciu się na blogu

By 21:41


Często ludzie piszą do mnie z pytaniem "Jak wybiłaś się na blogu?" "Jak się wypromować?". Jest to na tyle częste pytanie, że w końcu postanowiłam odpowiedzieć na to w poście i zobrazować, jak to wszystko naprawdę wygląda. Więc na samym początku muszę Was rozczarować. Nie ma konkretnego sposobu na to. To nie jest tak, że tylko wtajemniczona grupa blogerek posiada magiczny przepis na wybicie się. Wszystko zależy od szczęścia i tego w jakim stopniu się przykładasz. Mój blog istnieje już prawie 3 lata i dopiero teraz udało mi się zgromadzić troche większe grono czytelników. Zakładając bloga nie możesz sie nastawiać na to, że po 2-3 miesiącach Twoje statystyki będą przekraczały tysiące odsłon dziennie. Osobiście twierdzę iż jest to sprawa losowa. Masz szanse jedną na ileś, zupełnie tak samo, jak to lotto. Skreślasz liczby, masz określone szanse na wygraną i w końcu czekasz na wyniki powiedzmy mini lotto, a na samym możesz zostać jednym ze szczęśliwców i wygrać wielkie pieniądze.
Co sądzę o zakładaniu blogów w tym momencie?
Nie chcę aby ktoś zrozumiał mnie źle ale mam podobne zdanie co wiele innych blogerek. Już troche na to za późno. Żeby coś osiągnąć w dziedzinie blogosfery blog powinien być założony 3-4 lata temu. Pamiętam, że wtedy była ich garstka, wszyscy się znaliśmy. Teraz jest właściwie plaga blogów, coraz trudniej jest zaistnieć. Oczywiście nie jest to rzecz niemożliwa, by zostać bardziej docenionym teraz. Są po prostu na to dużo mniejsze szanse.















bluzka - klik

Na facebooku powstała również grupa moich czytelników do której należę, także zapraszam :*
https://www.facebook.com/groups/374006809461148/?fref=ts

You Might Also Like

72 komentarze

  1. W tych czasach trudno jest się wybić.W blogosferze jest masę blogów.Najbardziej boli mnie to kiedy wchodzę na bloga 11-letniej dziewczynki która ma zdjęcia fatalnej jakości,brzydki wygląd bloga i ponad 200 obserwatorów.
    Przecudowne zdjęcia,wyglądasz genialnie w tym wianku :)

    Pozdrawiam!
    ✿dalena-blog.blogspot.com✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Prześliczne zdjęcia :) Ps. szybko sobie nazbierałaś obserwatorów :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Po części myślę, że masz rację. Teraz blogów jest bardzo dużo, niestety dużo fałszywych. Żałuję, że jeszcze wcześniej swojego nie założyłam ;)
    Przepiękne zdjęcia! jestem pod wrażeniem :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. te zdjęcia są cudowne, takie też magiczne!
    Właśnie, teraz co 3. osoba ma bloga, trudno jest się wybić. Ale tym, którym to się udało ogromnie zazdroszczę i gratuluję!

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Masz racje. Trochę śmieszą mnie osoby, które myślą, że jest jakiś magiczny sposób na przyciągnięcie czytelników, po za ogromną pracą i zaangażowaniem w niego. Coraz trudniej jest się wybić. Mój blog ma półtora roku i piszę go nie dla "fejmu", tylko dla siebie. Lubie wyrażać opinie na różne tematy, a że znalazła się garstka osób, którą to ciekawi to tylko sprawia satysfakcję :)

    Przepiękne zdjęcia. Śliczna jesteś :)
    http://nobody-noobody.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Też sądzę, że teraz dużo trudniej jest się "wybić" niż dwa czy trzy lata temu. Teraz blogowanie stało się modne i praktycznie co drugi nastolatek zakłada bloga. Jednak jeśli ktoś wykazuje się oryginalnością ma większe szanse na wzrost statystyk. Cudowne zdjęcia <3
    Buziaki, aleksandraq.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i ciężko jest się wybić, ale warto próbować :) Bardzo ciekawy post i ładne zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moim zdaniem, niektóre z tych blogów, które są teraz prowadzone bez pasji za jakiś czas zostaną usunięte i tylko te, w które wkłada się całe serce mają szansę się wybić :)
    http://via-martyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem zachwycona zdjęciami, są bajeczne!
    Pozdrawiam serdecznie, Mój blog/ KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  10. Cudowne zdjęcia ! :) Zgadzam się z Tobą w 100% :)

    http://mylifenata.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Zgadzam się z Tobą! Jest wiele blogów, które pragną się wybić na niczym, nie robią nic specjalnego a chcą współpracy z znanymi firmami. Ja przerzucilam się na blog z opowiadaniem. Jestem bardzo ciekawa jak mi pójdzie i nie zależy mi na sławie, tylko na satysfakcji ze robie coś fajnego. Chociaż nie pogardzilabym grupka stałych czytelników :)

    Pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. jejku,jakie przepiękne zdjęcia!

    OdpowiedzUsuń
  13. Żeby założyć bloga trzeba mieć plan :)

    Kupiłaś wianek czy zrobiłaś ?

    OdpowiedzUsuń
  14. Dokładnie, z roku na rok coraz trudniej się wybić. Teraz blogosfera jest zaśmiecona milionami bzdurnych blogow, które nie ułatwiają wybicia się.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiscie bardzo ciezko bedzie sie teraz wybic, ale mysle, ze mimo wszystko jest to mozliwe, zwlaszcza ciezko pracujac i dazac do tego swojego celu no i najwazniejsze- pokazujac cos nowego, czego jeszcze nie bylo!

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z Tobą.
    Nie ma sposobu aby się wybić.
    To prawda. Teraz jest trudniej to zrobić niż rok czy dwa lata temu.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz rację, teraz jest mnóstwo blogów. Jednak śmieszy mnie bardzo jak wszyscy sie od siebie róznimy, połowa blogosfery ze sobą rywalizuje zamiast nawzajem sobie pomagac, kolejna część to dzieciaki mające po 11 lat zakładające blogi, tylko po co? Każdy doskonale wie, ze takie dzieci.. no co one moga napisać? Dziwi mnie to tylko, że mają nie raz 2 razy więcej czytelników niż sławniejsi blogerzy przy zaledwie 7 postach. Przestałam się tym przejmowac, bo tak naprawdę sama mam bloga, który nie jest w ogóle popularny.Aczkolwiek jest jeszcze taka mała grupka bloggerów, czyli my, osoby, ktore pisza bloga dla przyjemności a nie po to, żeby mieć z tego zyski w postaci jakiejś współpracy. Prawda jest taka, że blog jest naprawdę bardzo sztuczny i na siłe założony dla tych korzyści albo pisany prosto z serduszka, coraz mniej jest tych drugich, jednak uważam, że największą korzyścią dla bloggera powinni być czytelnicy, których naprawdę interesuję to co piszemy :)
    Notka jest świetna i prawdziwa, nbie ma windy do nieba, trzeba iść po schodach :)
    Świetne zdjecia! ♥

    OdpowiedzUsuń
  18. Swietny post i bardzo ladne zdjecia! :)

    Zapraszam do siebie / nowy post, moze skomentujesz?
    ♡ Melody's blogg ♡

    OdpowiedzUsuń
  19. ten wianek to chętnie bym Ci ukradła :) świetny jest! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Tak, trzeba na to zapracować i przede wszystkim być cierpliwym i pracowitym. :)
    Śliczne zdjęcia ♥
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  21. Uważam, ze jeśli ktoś zakłada bloga tylko z myślą, aby stać się popularnym to mija się to z celem. I nie tylko dlatego, ze teraz trudniej jest to dokonać, ale jestem zdania, ze taka osoba nie jest wówczas prawdziwa, tylko specjalnie wykreowana pod "sprzedaż". Mamy bardzo dużo teraz blogów, gdyż dopiero teraz kobiety zaczynają być pewne siebie, chcą nawiązać kontaktu i pokazać siebie, wyrazić. Stają się silniejsze i szukają miejsca, jakim jest blog, aby też podbudować inne osoby, pokazać rzeczywiste życie...

    OdpowiedzUsuń
  22. Genialne zdjęcia ! Co to tematu posta - to niestety smutna prawda :)


    Pozdrawiam i zapraszam do siebie ♥ buziaki !!:*
    http://bitwa-na-kosmetyki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świertne zdjęcia bardzo mi się podoba!!!!
    ~~>~~>~~>~~>>
    Zapraszam również na mój blog
    www.bambiboho.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne zdjęcia :) Masz rację co do zdobycia popularności w tym świecie, kwestia losu i przypadku, coraz rzadziej prawdziwych umiejętności :)

    Pozdrawiam, Ola z myprettydress.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Post na pewno początkowym blogerkom da coś do zrozumienia. Masz rację kiedyś blogów było o wiele mniej niz teraz
    Pozdrawiam,Madda
    Świetne zdjecia
    Blog Maddy -> klik

    OdpowiedzUsuń
  26. Pięknie wychodzisz na zdjęciach :)
    Masz absolutną rację. Albo przyciągniesz czytelników albo nie. Wszystko zależy od naszego szczęścia.
    cheeckered.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Racja, kilka lat temu istniało mniej blogów, a zdobycie dużej ilości obserwatorów było łatwiejsze. Teraz już co druga dziewczyna prowadzi jakiegoś bloga, lepszego bądź gorszego.

    Pozdrawiam,
    julalula.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Świetny blog, śliczne zdjęcia, jesteś bardzo fotogeniczna!

    Zapraszamy: http://two-blondess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Zgodzę się z Tobą, z dnia na dzień coraz trudniej w blogosferze jest być bardziej znanym, wybić się czy w ogóle wyróżniać, być oryginalnym.
    Ja prowadzę bloga już 2 i pół roku i dopiero zbliża mi się liczba 1000 obserwatorów. To trochę zależy od losu :D
    Fajny post i cudowne zdjęcia <3
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. masz rację, to taka gra w lotto :)
    ech, zawsze muszę się spóźnić... :/
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  31. W dzisiejszych czasach bardzo trudno jest wyróżnić się spośród tysięcy baardzo podobnych blogów. Czasem trzeba mieć trochę szczęścia ;)
    Super to opisałaś! Cudowne zdjęcia ;*

    Zapraszam ♥
    mypastel-garden.pl [klik]

    OdpowiedzUsuń
  32. Uważam że jeśli ktoś zaczyna prowadzić teraz bloga i jest to coś nowego i świerzego co przyciągnie uwagę czytelników to również ma siłę przebicia :) Cudowne zdjęcia!

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  33. Oczywiście każdy chciałby się ''wybić'' ale uważam to za bzdurę, ja piszę bloga dla siebie, niż dla 567887 obserwatorów, mogę ich mieć 0, am ogę mieć 8990. Ja mam bloga w innym celu :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  34. Piękne zdjęcia :) Post świetny :)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Piękne zdjęcia ! Bardzo ładnie wyglądasz :3 I te oczy ♥
    Zapraszam do mnie - sytuacjabez.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. cudowne zdjęcia <3

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Żałuję, ze nie zaczęłam blogowac wcześniej, bo teraz rzeczywiście trudno jest zaistnieć- blogów jest mnóstwo :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  38. Piękne zdjęcia! Zupełnie się z Tobą zgadzam, teraz jest ogromnie dużo blogów i bardzo trudno się wybić :(

    http://natalieownstyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Masz rację, dzisiaj trudno się wybić w blogosferze :/
    Cudowne zdjęcia, pięknie wyglądasz w tym wianku *.*

    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  40. Ale ja 3-4 lata temu mialam 10-11 lat :/

    OdpowiedzUsuń
  41. A i zdjęcia jak zwykle cudowne, a post ciekawy! Jesteś wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
  42. każde osiągnięcie wymaga naszej pracy i czasu. Nie ma nic za darmo ;) Cudownie wyglądasz !

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. ja swojego bloga mam jeszcze dłużej :)
    najbardziej mnie denerwuje fakt, że niektórzy myślą, że zasadą "obs za obs" się wybiją... ;)
    krysiastyle.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Zgadzam się! Super zdjęcia!

    http://kacper-podolski.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  45. Ja teraz trochę żałuję, że zmieniałam blogi bo bloguję już dobre kilka lat i wtedy miała stałych czytelników. Teraz przez współprace prawie każdy robi to dla zysku, nie z pasji.. Aż przykre, że ktoś próbuję na siłę znaleźć czytelników i tylko mieć z tego paczki od różnych firm. Przecież blog to powinna być pasja, a nie źródło pieniędzy. Oczywiście nie chodzi mi o blogerki, które blogują długo, dużo zasługuje na to, ale na pewno nie te któe mają bloga kilka miesiecy..

    http://pamietnik-zuzanny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. Ja mam bloga od czterech lat, choć poważnie go traktuję od trzech.
    Mimo to, wieje sandałem, bo nie bawię się w pisanie do firm z prośbą o współpracę, czy w klasyczny obs/obs.
    Niestety, takie czasy, taki klimat.
    Pozdrawiam.
    http://www.mollymoonlight.eu/

    OdpowiedzUsuń
  47. Cudowne zdjęcia ! :)

    neverrrrstopdreaming.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. Świetne zdjęcia i pomysłowy plener do zdjęć :) http://kolibeereek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudowne zdjęcia! ♥
    Faktycznie, teraz trudno jest się wybić, ale z tego co widzę, to przeważnie wybijają się blogi osób, które przywiązują bardzo dużą wagę do estetyki bloga i tego co piszą, zdobywają zasłużone grono czytelników - tak jak Ty! :)

    Pozdrawiam!
    wdrodzepomarzeniaa.blogspot.com - kliik!

    OdpowiedzUsuń
  50. ja założyłam pierwszego bloga ponad dwa lata temu, ale go usunęłam, a w listopadzie reaktywowałam się na innym, nowym. i dopiero teraz mnie zauważają inni, chociaż to małe różnice
    http://thisrosse.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. Masz rację, teraz jest już "plaga" blogów. Można powiedzieć,że kilka lat temu założyłam swojego pierwszego bloga,potem przeniosłam się na tego,którym jestem już ponad rok, myślę i mam nadzieję,że dobrze mi idzie :))
    Julajulia.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Według mnie najważniejsze to jest solidnie pracować na nad blogiem, bo tylko wtedy mamy duże szanse na wybicie sie :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  53. Co do wybijania się na blogu mam podobne zdanie, dlatego skomentuję zdjęcia - PRZEPIĘKNE! Klimat, Ty. cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  54. Także stwierdzamy że trzeba ciężko nad tym zapracować :)

    OdpowiedzUsuń
  55. Piękne zdjęcia. Masz racje.... nie ma magicznego sposobu by stać się z dnia na dzień popularnym ze swoim blogiem. Parę lat temu było łatwiej ale też jeśli nie pracowałeś nad swoją stroną ginąłeś wśród internetowych czeluści!

    OdpowiedzUsuń
  56. Jeju ale Ci pasuje ten wianek!
    Co do posta, święta racja, ja swojego mam już ponad 2 lata i kiedy go zakładałam orientowałam się w osobach piszących...a teraz? Plaga obs=obs, kom=kom, i poklikacie mi w linki???błagam chcę szindsaj!!!! Ech, szkoda słów
    Przemyślenia Arbuza

    OdpowiedzUsuń
  57. Ale cudnie wyglądasz w wianku! :)
    Zgadzam się, nie ma konkretnego sposobu na wybicie się. Kiedyś było dużo łatwiej, teraz nie da się zliczyć tych wszystkich blogów, a co najgorsze większość korzysta z obs za obs itd. Blogosfera powoli upada..

    http://diadree.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  58. Kocham te zdjęcia! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  59. Śliczne zdjęcia i świetny post! OBSERWUJĘ ;*

    ✿ www.LA-PETITE-WORLD.blogspot.com ✿

    OdpowiedzUsuń
  60. Masz racę, nie ma przepisu. To zależy od naszej pracy, serducha i trochę szczęścia. Życzę Ci samych sukcesów:) Ja również założyłam bloga ok 3 lat temu i musiałam przejść sporo, aby mieć tylu fanów, ile mam.

    OdpowiedzUsuń
  61. Ja uważam, że to zależy od tego jak dana osoba przykłada się do bloga, jak go prowadzi, jak go promuje. :) Tak to racja, że teraz bardzo dużo osób prowadzi blogi i każdy by chciał aby jego blog był popularny; jednym się to udaje, a drugim niestety nie. ;)

    http://pozytywnie-zakrecony-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  62. Jesteś kolejną osobą, która napisała, że kiedyś było łatwiej z tym całym wybijaniu się..
    Świetne zdjęcia!
    https://katherineblog.wordpress.com/

    OdpowiedzUsuń
  63. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie! :)
    http://my3inspiration.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  65. Super blog. Naprawdę ciekawy wpis BRAWO!
    też zapraszam do mnie ;) http://manuellronzitti.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  66. Zapraszam do mnie
    https://przyjaciolkiniepsychopatki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  67. Zdjęcia fascynujące po prostu idealne! Zapraszamy do nas : http://photodays1.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń