Obsługiwane przez usługę Blogger.

Przerabianie zdjęć | Jak przerabiać zdjęcia? | Programy, w których przerabiam zdjęcia | Po co przerabiać zdjęcia?

By 23:06

Nawiązując do tematu najpierw przejrzyjcie kilka zdjęć przed i po poddaniu ich obróbce graficznej. 






Widzicie różnice? Bo ja ogromną!
Po co przerabiać zdjęcia?
W ciągu całego mojego blogowania uwierzcie, że dostałam naprawdę dużo próśb o ocenę czyjegoś bloga, o doradzenie co poprawić, co dodać. W około 80% blogi te były zupełnie bez wyrazu, ponure, nie przyciągające uwagi. Wszystko za sprawą zdjęć. To właśnie zdjęciami przyciągacie czytelników. Możecie zapisać się na śmierć, tworzyć świetny tekst na blogu, a osoba, która nie pisze zupełnie nic może mieć dwa razy wyższą statystykę. Jak dla mnie to zdjęcia w 80% tworzą bloga. Musisz mieć na nie pomysł, musisz nimi zaciekawić i przyciągnąć odbiorce. Zdjęcia tworzą atmosferę na blogu. Jeśli ktoś zainteresuje się twoimi zdjęciami jest duże prawdopodobieństwo, że zainteresuje się twoją osobą. Będzie chciał się czegoś o tobie dowiedzieć, a w końcu zostanie stałym bywalcem twojego bloga! Obróbka graficzna zdjęć nadaje im charakteru oraz likwiduje nudę. Dlatego nie bójcie bawić się kolorami :)

Programy, w których przerabiam zdjęcia
Ja osobiście wszystkie moje zdjęcia przerabiam w Photoscape oraz Photoshopie
Oczywiście nie jestem jakąś specjalistką, a post ten powstaje, gdyż było wiele próśb bym napisała coś na ten temat. Mam już swój pewien schemat według, którego postępuje w tych programach(co opiszę w innym poście) chociaż wszystko i tak robię "na oko" tak żeby mi się po prostu podobało. 

Jak przerabiać zdjęcia?
Przede wszystkim musi wam się to podobać. Patrzycie na zdjęcia i myślicie czy gdybyście spotkały takie na innym blogu przyciągnęłoby waszą uwagę i byłybyście zaciekawione oglądaniem dalszych zdjęć. Kombinujcie, niech w każdym poście będzie coś innego. Zaskakujcie czytelników. Uważajcie też żeby nie przesadzić, bo co za dużo to nie zdrowo. 

Jeśli chcielibyście posty dotyczące fotografii, przerabiania zdjęć i moich własnych spostrzeżeń na ten temat to powiadomcie o tym w komentarzu, bo to chyba pierwszy taki post na moim blogu, więc chciałabym znać wasze zdanie :*

You Might Also Like

86 komentarze

  1. Świetnie przerabiasz zdjęcia, masz racje, to one mają przyciągnąć czytelników i muszą się wyróżniać :)
    Według mnie powinnaś dodawać jeszcze tego typu posty, w których pokazujesz jak to robisz i udzielisz jakiś rad :)
    Pozdrawiam, Krystian :)

    powerlesss.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  2. zdjęcia to wizytówka każdego bloga. Też uważam, że odgrywają one na prawdę dużą rolę!
    czekam na kolejny post, w którym pokarzesz jak je przerabiasz. Może podłapię coś nowego ;)
    pozdrawiam cieplutko :)

    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo wazna jest obróbka zdjęć.Bez tego ani rusz! Sama w ostatnim poście delikatnie poruszyłam ten temat :)


    OdpowiedzUsuń
  4. ja nie watpie w to, ze przerobione zdjecia nadaja klimatu calej notce :) sama bawie sie grafika juz od 4 klasy podst, poniewaz marze o zawodzie grafika :) swoje zdjecia przerabiam w photoshopie

    http://kamoop.blogspot.com <-klik

    OdpowiedzUsuń
  5. Różnica jest ogromna. Ja staram się przerabiać podobnie jak ty czyli "na oko".
    Pozdrawiam, AleksandraQ-klik

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetnie przerabiasz zdjęcia ;) Ja również używam do tego photoscape! Koniecznie zrób więcej postów o przeróbce zdjęć i fotografii, czekam! :D

    U mnie konkurs, do wygrania super nagrody, post promujący i wiele więcej!

    ✿ Julia And Fashion – KONKURS KLIK ✿

    OdpowiedzUsuń
  7. Widać ogromną różnicę zdjęć przed i po obróbce. Masz rację, że to zdjecia przyciagaja czytelnikow! Fajnie by było, gdybys zrobiła post o tym jak przerabiasz!
    written-by-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne są te zdjęcia, rzeczywiście widać dużo różnicę w porównaniu do tych naturalnych!
    Moim zdaniem, dodawanie postów tego typu na twoim blogu byłoby bardzo ciekawe i fajne do przeczytania, dlatego ja jestem jak najbardziej na TAK! Warto byłoby się dowiedzieć co konkretnie dodałaś i zrobiłaś, aby powstały równie świetne, kolorystyczne zdjęcia! :)
    Pozdrawiam ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetnie przerabiasz zdjęcia. Masz rację, że nawet w tym trzeba mieć umiar ! :)
    Pozdrawiam

    roksana-kedzierska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie, że podałaś programy, ale myślę, że większości zależało na tym co dokładnie ustawiasz, naprzykład czy rozjaśniasz tam, czy co robisz, np. w tym pierwszym zdjęciu, czego użyłać dokładnie?

    OdpowiedzUsuń
  11. "Przede wszystkim musi wam się to podobać. Patrzycie na zdjęcia i myślicie czy gdybyście spotkały takie na innym blogu przyciągnęłoby waszą uwagę i byłybyście zaciekawione oglądaniem dalszych zdjęć. "
    tak samo myślę, obrabiając każde zdjęcie/dodając je na blog :D
    Bardzo ładne obróbki!

    OdpowiedzUsuń
  12. Przeróbka zaskakująca !! Ja chętnie dowiedziałabym sie o tym czegoś więcej wiec wyczekuje nowego posta na ten temat :) POZDRAWIAM !!

    www.kontrastowaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Na prawdę świetny post! W pełni zgadzam się z tym, że ludzi można przyciągnąć właśnie przez zdjęcia. Wygląd bloga tez jest bardzo ważny. Bardzo lubię oglądać zdjęcia przed i po, bo sama fotografuje i przerabiam zdjęcia, wiec miło popatrzeć jak to wygląda u innych :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja nie wyobrażam sobie zdjęć chociaż bez drobnej przeróbki, jednak nie zawsze mam możliwość przerobienia i zdjęcia na blogu są surowe (co nie zmienia faktu, że czasem zdjęcia wychodzą takie jakie chcielibyśmy) :) Pozdrawiam, www.polinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zdjęcia po przerobieniu faktycznie nabierają nowego charakteru. I zupełnie się zgadzam, co do tego, że zdjęcia to znaczna część sukcesu, ponieważ ze względu na to, że żyjemy w czasach kultury obrazkowej bardzo ważne jest to, co widzimy. Jak najbardziej jestem za tym byś kontynuowała serię postów o fotografii, ponieważ ze względu na Twoją wiedzę i doświadczenie można się dowiedzieć się wielu ciekawych rzeczy.
    Pozdrawiam, Laru!

    OdpowiedzUsuń
  16. Faktycznie różnica jest ogromna :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Mega przerabiasz zdjęcia! Najbardziej ciekawi mnie jak zmieniłaś kolor na zdjęciu z kwiatkiem, może zrób o tym posta? Mega przydałyby się takie notki :)

    Zapraszam by-paolka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Mi się twoje zdjęcia bardzo podobają więc z chęcią przeczytałabym różne poradniki od ciebie! :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja używam Photoscape, jeśli jeszcze mamy mega super aparat to spoko, na ogół zdjęcia wychodzą na tyle dobrze, że nawet nie trzeba ich przerabiać, jednak jeżeli mamy nawet trochę gorszy aparat od tych profesjonalnych, to trzeba chociaż ożywić kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajnie by było gdybyś częściej dodawała posty o przerabianiu zdjęć :)

    http://belief-hope-and-love.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  21. Genialnie przerabiasz zdjęcia! Widać dużą różnicę. Też przerabiam zdjęcia w Photoscape ale muszę się jeszcze dużo nauczyć.

    Pozdrawiam i zapraszam! :)
    Dream-destinationn.blogspot.com -Kliik! ~

    OdpowiedzUsuń
  22. Jak przerobiłaś 2 i przed ostatnie zdjęcie? :O

    http://www.andziathere.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Widać różnicę, oczywiście na lepsze. :) Ja muszę się nauczyć przerabiać zdjęcia, chodzę na kursy fotografii i na następnym kursie będzie o tym mowa :)
    poleksandra.blogspot.com KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Super przerabiasz zdjęcia! :)
    Ja najczęściej do przeróbki używam photoscape :D
    Z chęcią przeczytam więcej postów o fotografii :)

    Pozdrawiam!
    MÓJ BLOG - KLIIK:)!

    OdpowiedzUsuń
  25. Czekam na post gdzie pokazujesz jak przerabiasz zdjęcia! :)

    niktniewidzi.blogspot.com (KLIKNIJ TUTAJ)

    OdpowiedzUsuń
  26. Jest wielka różnica miedzy orginałem a przeróbką, ale na dużo lepsze,
    http://dorota-kotlarz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  27. Najbardziej chyba podoba mi się to na tym moście- jest świetne! *-*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Tak, bardzo fajny post. Jest naprawdę wielka różnica przed i po :)

    http://wirtualne-marzenia-blue-princess.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. masz bardzo fajne wyczucie :) zdjęcia są obrobione bez żadnego przekombinowania - podobają mi się!
    a u mnie ostatnio też pojawił się post z moimi zdjęciami przed i po obróbce ;)

    OdpowiedzUsuń
  30. Różnica jest na prawdę ogromna.
    Ja również przerabiam zdjęcia w phoscape ale moje wyglądają mało naturalnie

    Zapraszam na post http://natalia-naaatalia.blogspot.com/…/jak-popenic-samoboj…
    Jest to akcja blogerska, im wiecej takich postow tym lepiej.
    Są w nim zawarte różne przydatne informacje

    OdpowiedzUsuń
  31. W zdjęciach widać różnicę. Ja nie przerabiałam zdjęć, ale zaczynam dopiero profesjonalniej sie w to bawić, więc narazie zaczynam od gimpa, a potem zobaczymy.
    Zapraszam do mnie http://chudszej.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Efekt po przeróbce jest świetny :)
    Widać dużą zmianę, dlatego chciałabym zobaczyć krok po kroku jak przerabiasz zdjęcia.
    Chciałabym się dowiedzieć ile mniej więcej zajmuję ci to czasu.
    Też uważam, że zdjęcia są bardzo ważne i bez nich blog nie jest tak ciekawy.
    Pozdrawiam! :D
    https://www.youtube.com/watch?v=5szkcB7AtQg

    OdpowiedzUsuń
  33. Pomyłka z linkiem**
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. zaskakujace obrobki zdjec! :)
    sylviasyll13.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
  35. ja dopiero od niedawana zaczęłam przerabiać zdjęcia, chociaż nie jest to mój wymarzony efekt
    muszę w końcu przysiąść i trochę poeksperymentować :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. świetnie je przerabiasz :) ja również używam Photoscape niekiedy ;*

    http://by-aleksandraa.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Zgadzam się w zupełności, że wiele osób zapomina o tym aspekcie :)

    http://xosphoto.blogspot.com/ zapraszam!

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja swoich zdjęć za bardzo nie przerabiam, ale tylko dostanę komputer to myśłę, że się z tym pobawię :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Dokładnie. Bardzo dużo zależy od zdjęć. Świetnie je przerabiasz. Posty takiego typu są bardzo dobrym pomysłem!
    Mój Blog-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja rownież przy przerabianiu zdjeć stosuję pewną regułę, ale dostosowuję ją do potrzeb fotografii. :)

    aleksandra-brycka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  41. Ja zawsze przy przerabianiu każdego zdjęcia staram się żeby kolory były jednolite :)

    Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  42. Stosuje do przerabiania tych samych programów, co ty. Uważam, że zdjęcia tworzą bloga, wiec są one mega ważne :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Twoje zdjęcia są mega świetne! Zawsze dopracowane do perfekcji! Więc bardzo wyczekiwałam takiego postu u ciebie ;)

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  44. Ekstra wygląd bloga i cudny wpis !

    poklikasz w linki pod zdjęciami ?
    http://want-cant-must.blogspot.com/2015/07/the-cancer-challange-lucluc.html
    ps jeśli podoba ci się blog-skomentuj, zaobserwuj

    OdpowiedzUsuń
  45. Zgadzam się, głównie zdjęcia przyciągają czytelników, a Twoje są świetne!
    Pozdrawiam :)

    klaudr.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  46. ślicznie przerabiasz zdjęcia. szkoda, ze photoshop jest płatny, bo chętnie też bym z niego korzystała:(
    zapraszam do mnie! :) http://chrupeek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  47. takie efekty bardzo przyciągaja wzrok :)

    http://luuvmy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  48. dokładnie, przerobione zdjęcie wygląda zdecydowanie lepiej;d

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  49. Cudownie przerabiasz zdjęcia! Widać sporą różnicę między przed i po.
    Mam do Ciebie takie pytanie: jak dokładnie przerobiłaś to drugie zdjęcie z tym słońcem?

    Pozdrowionka :*
    Zapraszam na konkurs! KONKURS |KLIK|
    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  50. Twoje zdjęcia po przeróbce są świetne!
    Z chęcią przeczytałabym post dotyczący fotografii i przerabiania zdjęć :)

    http://wieczorekm.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  51. To mi na pewno pomoże :) Photoscape mi wystarcza, ale i tak mam koleżanke która ma photoshop wiec zaawsze moge ja poprosic ;)

    claaudiablog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  52. Twoje zdjęcia są cudowne! Mają dobrą jakość i świetną przeróbkę *.*
    Również używam do przeróbki zdjęć Photoscape' a i Photoshopa' a, jednak czasem jeszcze dodaję filtry w VSCO CAM, polecam!
    Zapraszam do mnie http://julia-karwowska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  53. Oh! Ja już się nie mogę doczekać jak zarobię na lustrzankę bo też uważam, że zdjęcia to główna 'atrakcja' dla oczu.
    Na razie jakoś się staram, ale cóż mogę zaoferować robiąc zdjęcia telefonem.. :)

    Poklikasz? Odwdzięczę się :) Dziękuję.

    OdpowiedzUsuń
  54. Ile już lat zajmujesz się fotografią ? ;)
    Zapraszam ; flarri.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  55. Świetny post! to sama prawda, zdjęcia to ważna sprawa, one przyciągają uwagę i czasami nawet ich jakość decyduje, czy czytelnik zabiera się za czytanie postu, czy nie :) też używam programu Photoscape. Mam nadzieję, że powstaną jeszcze wpisy, o takiej temtyce, pozdawiam!

    http://sotiens.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  56. Ja używam photoscape i pickmonkey :*
    Czekam na więcej postów o takiej tematyce :*
    Gabrielle->Klik!

    OdpowiedzUsuń
  57. Czekam z utęsknieniem na takowy post ! Twoje zdjęcia są czarujące .
    http://lilascarf.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  58. Świetnie przerabiasz zdjęcia ! :)
    ja tylko korzystam z photoscape :)
    http://aagataaasz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  59. Faktycznie zdjęcia odgrywają ważną rolę :) Ja zawsze używam Photofiltre ale ostatnio przerzuciłam się też na Pixrl Express Online :)
    http://przygody-mileny.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  60. Świetnie przerabiasz zdjęcia! Bardzo mi się podobają! ;]

    http://justdaaria.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  61. Bardzo fajny ten post. Według mnie też zdjęcia przyciągają największą uwagę. Ślicznie przerabiać zdjęcia.
    http://przestrzen-piekna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  62. Bardzo mądrze napisane. Czasu małe szczegóły mogą zaważyć o losie całego bloga.
    be-careful-of-what-you-do.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  63. Masz świetnie przerobione zdjęcia! Ja dodaje moim zdjęciom kontrastu, aby kolory były wyraźniejsze i czasem rozjaśniam lub przyciemniam. Robię to w Vscocam i jestem mega zadowolona z tego programu. Cześto porównuję zdjęcia przed i po. Widzę przeogromną różnicę i zastanawiam się jak kiedyś mogłam nie przerabiać fotek! Obserwuję, bo fajny blog, zdjęcia i miły do czytania tekst :)
    justfashion-justpassion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  64. Świetnie przerobione zdjęcia. Są prześliczne.:)
    claudiev.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  65. Uwielbiam twoją obróbkę zdjęć Karo :D

    Całuję :),
    www.FASHIONCAROLINNA.com

    OdpowiedzUsuń
  66. Różnice widać :)
    Sama tez przerabiam

    OdpowiedzUsuń
  67. Masz racje to zdjęcia tworzą klimat.
    A Ty masz je cudowne.
    Świetny blog ♥ Obserwuje!

    http://your-imaginatio-n.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  68. Przydatny post ;)

    https://blackwhiteandnavyblue.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  69. Zdjęcia po obróbce wyglądają genialnie! Ja też zawsze obrabiam, żeby dodać im trochę życia i ładniejszych barw. :D

    Zapraszam na nowy post! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  70. Jejku! Niesamowicie przerobiłaś te zdjęcia. Kocham każde z nich ♥

    OdpowiedzUsuń
  71. Widać różnicę :)
    http://smartysally.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  72. duża różnica, przerobione zdjęcia zdecydowanie leszpe :D

    Mój blog

    OdpowiedzUsuń
  73. Uwielbiam takie posty :)
    Śliczne zdjęcia :)
    http://shutupanddancewithus.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  74. zdjęcie z zachodem słońca *.*

    OdpowiedzUsuń
  75. Cudownie przerabiasz zdjęcia, ale też fotograf ma oko do uchwycenia takich ujęć ;) Czekam na post, jak krok po kroku przerabiasz jakieś zdjęcie

    www.kasiakoniakowska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  76. Świetnie przerabiasz zdjęcia! Na pewno będę korzystać z tego programu!
    Zapraszam do mnie

    OdpowiedzUsuń
  77. Super przydatny post! Ja przerabiam swoje zdjęcia tylko w Photoscape. Szkoda, że nie ma ''Photoshopowego'' darmowego zamiennika :/
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  78. Bardzo ciekawy post :D
    http://beautifulislifee.blogspot.com/
    zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  79. bardzo chciałabym posty o fotografii, przerabianiu zdjęć, ja dopiero zaczynam i każda wskazówka jest mi przydatna :)

    OdpowiedzUsuń
  80. ja bardzo potrzebuję takiego postu!
    najlepiej jak używasz i z czego korzystasz w photoscapie!
    buziaki:*

    zapraszam luczijka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  81. Tak samo jak ty uważam, że obróbka zdjęć jak i ich dobra jakość ogromnie wpływają na odbiór bloga wśród czytelników ;)
    Ja dopiero zaczynam i dużą wagę przykładam też właśnie do zdjęć;)
    Zapraszam, może ci się spodoba ;)

    http://bbellissima.blogspot.com/2015/08/sunday-ootd-2.html

    http://bbellissima.blogspot.com/2015/07/sunday-ootd.html

    http://bbellissima.blogspot.com/2015/08/wasaw-photodiary.html

    OdpowiedzUsuń