Obsługiwane przez usługę Blogger.

ShinyBox!

By 20:59


Jakiś czas temu przyszło do mnie moje pierwsze pudełeczko Shinybox. Co prawda z postem jestem troszechkę spóźniona, bo jest to edycja październikowa ale bylo kilka problemów z kurierem i w końcu pudełko dotarło do mnie w drugiej połowie listopada. Jesteście ciekawi co znajodowało się w środku? Zapraszam do obejrzenia :)


- L'occitane szampon do włosów werbena
Wyciąg z mięty pobudza skórę głowy, a delikatne nuty werbeny nadają włosom przyjemny, orzeźwiający zapach.

- L'occitane odżywka do włosów werbena
Orzeźwia i sprawia, że włosy są pełne blasku i łatwo się układają.



- DELIA - roll-on pod oczy
 W rezultacie stosowania zyskujesz intensywne nawilżenie do 24 h, wygładzenie drobnych zmarszczek, redukcja oznak zmęczenia, rozświetlone spojrzenie.


- Clarena caviar push up cream
 Modeluje biust, nawilża i wygładza skórę. 


- Sumita kredka do oczu
Bogate w olejki kredki umożliwiają płynną i miękką aplikację w wewnętrznym kąciku oka i nad powiekami.


- Diadem róż do policzków
Róże rozświetlające stanowią delikatne wykończenie makijażu. Perfekcyjnie modelują kształt twarzy i podkreślają miejsca, gdzie zostały naniesione. Polecane do każdego rodzaju skóry. Dodatkowo wypukła struktura różów pozwala na precyzyjną aplikację.




You Might Also Like

30 komentarze

  1. mam tę edycję październikową. róż uwielbiam, dostałam fajny odcień i sprawdza się super :)
    odżywka i szampon podobnie. fajnie działają na moje włosy. kredkę niestety dostałam niebieską i na razie leży nie używana :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musisz się strasznie cieszyć jeżeli to twój pierwszy shinyBox!
    ten róż wygląda ciekawie :D
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne kosmetyki! Najbardziej zaciekawił mnie ten produkt pod oczy :D

    LUSIALUSKA.BLOGSPOT-KLIKNIJ!✿

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem po co ten telefon na zdjeciu. Taki szpan ?

    OdpowiedzUsuń
  5. extra zawartość :-) Buziaki\
    http://nataliazarzycka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Mega mnie zaciekawił ten produkt pod oczy który ma wygładzić zmarszczki. Jestem ciekawa czy to rzeczywiście działa.. Super produkty!

    http://claaudiablog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawa zawartość pudełeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajne produkty :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Zawartość tego pudełka jest świetna :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. świetny post! :)
    perfectly-fashionable.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo fajne produkty i super zdjęcia Karolina! :*
    http://szanellaa.blogspot.com/2015/12/hello-december-dressgal.html

    OdpowiedzUsuń
  12. Zawartość fajna, więc dobrze że dotarło (choć z opóźnieniem) :D
    To ostatnie zdjęcie wyszło takie ładne^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam ten róż i jest cudowny!
    Pozdrawiam cieplutko
    Julita-krystosiak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna zawartość! :)
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. No to trochę się ten kurier opóźnił ;) Ciekawa zawartość. :)
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetna zawartość ! Bardzo łaadne zdjęcia :) Mój Blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  17. Uwielbiam schludność w twoich zdjęciach, wszystko zawsze jest takie ładne i przejrzyste. Najbardziej ze wszystkich kosmetyków ciekawi mnie chyba ta kredka do oczy, wydaje się być fajnym produktem ;)

    martynakrysinska.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Takie pudełeczka są naprawdę fajne! :)
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Swietnr te zdjecia ;* a iphone rose gold to najlepszy ktory do tej pory wyszedl ❤️

    www.sylwws.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. a o co chodzi z iphonem? jak ja nie lubie takich lanserek

    OdpowiedzUsuń