Obsługiwane przez usługę Blogger.

Under20 - pytania i odpowiedzi

By 21:19


Kilka dni temu na instagramie (klik) mogliście zadawać mi pytania odnoście Under Twenty. Jako, że jestem ambasadorką tej marki postanowiłam poświęcić na odpowiedzi cały post, gdyż pytacie o to często, więc myślę, że warto napisać coś takiego :)

1. Jaki jest twój ulubiony kosmetyk z U20? 

Myślę, że moim ulubionym produktem jest po prostu tonik. Używam go bez względu na porę roku i jest to najlepszy tonik jaki miałam. :)

2. Czy Under20 produkuje też takie kosmetyki jak tusze, pudry, cienie?

Jeśli chodzi o kosmetyki do makijażu to jak na razie z ofercie są tylko kremy BB oraz podkłady i korektor.

3. Miałaś kiedyś problemy z cerą po kosmetykach U20? 

Nie, nigdy nie miałam żadnych problemów ale muszę zaznaczyć, że niektórych kosmetyków nie używam, więc nie wiem jakby było z ich stosowaniem na dłuższą mete. 
Jeśli chodzi o podkład to jest naprawdę świetny i nie piszę tego tylko dlatego, ze jestem ambasadorką, bo kupiłam go na długo przed moją współpracą z U20. Jest bardzo lekki (chyba żadnej inny podkład jaki dotąd miałam taki nie był), matuje dość mocno, ma piękny zapach. Stosuję go natomiast tylko latem, bo najjasniejszy kolor jest niestety dla mnie jeszcze za ciemny, a szkoda! :( Kremów BB nie stosuję ani z Under Twenty, ani z żadnej innej firmy, bo po prostu ich nie lubię. 
Oprócz tego sotsuję częściej lub rzadziej prawie każdy kosmetyk z oferty :)



4. Czy jest kosmetyk z U20, który okazał się totalną klapą?

Nie chcąc nikogo oszukiwać, uważam, że każdy powinien ocenić to sam. Mi na przykład nie pasuje krem BB, bo jest dla mnie za tłusty i źle sie czuję mając go na twarzy ale wiem, że dosyć dużo moich koleżanek zarówno tych internetowych - blogerek, jak i tych, z którymi widzę się na codzień stosuje go. 
Osobiście bardzo lubię kosmetyki z tej firmy i mega się ciesze kiedy mam okazję przetestowac coś nowego. Raczej wszystko czego do tej pory używałam było bardzo udane i wracam do nich po wykończeniu opakowania :)


5. Czy kosmetyki spełniają swoje zdanie?

Mogę z czystym sumieniem powiedzieć, że jak najbardziej tak! 
Zmywam nimi makijaż (pianką myjacą, bądź żelem), używam peelingu, kremów i wszystko mi odpowiada!

6. Który kosmetyk polecasz najbardziej? 

Chyba za trudny wybór, więc podam kilka :)
Tonik, żel do mycia twarzy, pianka oczyszczająca, korektor, peelingi (zarówno ten ziarnisty, jak i termoaktywny), kremy... kurcze noo, polecam praktycznie wszystko haha!

7. Jak zostać ambasadorką?

O ile się nie mylę aktualnie U20 nie ogłaszało nigdzie żadnego naboru i mają pełen skład ambasadorek. 

8. Jak to się stało, że zostałaś ambasadorką? 

Zgłosiłam chęć współpracy, później dostałam odpowiedź, że mam napisać kilka słów o sobie i swoich pasjach - napisałam, spodobałam się i tak oto jestem haha :)

9. Czy te kosmetyki nadaja się do cery wrażliwej? 

Uważam, że w większości tak. Kremy są bardzo delikatne, nawilżające, kojące. Peeling ziarnisty może troche mniej, za to mamy do wyboru peeling termoaktywny (używa się go bez pocierania twarzy). Produktów jest cała gama i każdy znajdzie coś dla siebie. 










Było to kilka najczęściej pojawiających się pytań. Mam nadzieje, ze znaleźliście w poście odpowiedzi na ciekawiące Was sprawy odnośnie Under Twenty! Zapraszam też na instagram U20 - @undertwentypl oraz na mój insagram - @karolinawalicht :*

You Might Also Like

45 komentarze

  1. Fajnie że zrobiłaś taki post,ponieważ właśnie rozważam zakupi kilku rzeczy z tej firmy:)

    http://fxvizzz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama chciałabym zostać kiedyś ambasadorką under twenty, a odpowiedzi na pytania mam bardzo podobne :)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    KLIK - ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo lubię kosmetyki z under twenty. Krem BB też średnio mi pasuje, właśnie dlatego, że jest trochę za tłusty. Za to uwielbiam piankę! :)

    www.askorbinowy.pl

    OdpowiedzUsuń
  4. Kocham under twenty krem BB <33
    Śliczne zdj. Zapraszam do mnie serdecznie na nowy post :* http://nicole-500.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja tez najbardziej lubie toniki ! Szkoda ze nie mam dostepu do U20 na codzien :)

    http://klaudiaandmylife.blogspot.co.uk/ , pzodrawiam♥ Klaudia

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam cię ! Świetny post. Jeśli chodzi u U20 to kremy BB są moimi ulubionymi :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z Under20 korzystałam raz czy dwa i był to chyba peeling. Sprawdzał się okej, ale bez szału. :P

    Outsider's eyes, zapraszam! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. fajny poscik, duzo sie mozna dowiedziec:)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja już Under20 zdecydowanie nie jestem, ale pamiętam, że to były pierwsze kosmetyki jakie mama mi kupiła jeszcze w podstawówce i bardzo je lubiłam i w sumie od nich zaczęła się moja miłość do kosmetyków :-) Kiedyś były w takich białych opakowaniach z czarnymi napisami, ale to chyba na początku jak się pokazały w sklepach. Bardzo lubiłam maseczkę drożdżową, której już nie ma, a szkoda bo była genialna. Oczywiście żel oczyszczający + tonik też lubiłam i ten duet został u mnie do dziś tylko już dużo łagodniejszy :-)
    Fajny post :-)

    Pozdrawiam :-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham kosmetyki Under20, u mnie odkąd pamiętam są na pierwszym miejscu :P Bardzo fajny, przydatny post oraz piękne zdjęcia ^^
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  12. nie stosowałam jeszcze żadnych kosmetyków z tej firmy ale widze , że bardzo dużo osób właśnie je poleca i trzeba będzie jakieś na próbe kupić ! ; )
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie mogę używać U20, bo mnie uczula i mam zakaz używania kosmatyków z tej marki. A mnie tak ciągnie spróbować kremu U2, jak tak wszyscy polecają :(
    Post fajny i ciekawy. Zrobisz takich więcej z innymi rzeczami?
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny post ;)

    http://lucy-lusia2.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Super, że pojawił się taki post bo właśnie chciałam dowiedzieć się czegoś więcej o Under 20
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja uwielbiam krem matujący <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja kiedyś używałam teraz już nie nadają się do mojej cery :-)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiam wszystkie kosmetyki z tej firmy, są naprawdę świetne

    22-ffashion.blogspot.com - klik :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Jak na razie używałam tylko podkładu, kremu BB i toniku. Z toniku i podkładu byłam mega zadowolona i z chęcią do nich wracam. Krem BB, niestety, okazał się totalnym fiaskiem, ale jak na złość nie chce się skończyć. Na pewno wszystko jest wydajne - podkładu również używałam jakieś 5 miesięcy, regularnie. Akurat dzisiaj kupiłam żel do mycia twarzy i już nie mogę się doczekać, kiedy go wypróbuję. A inne rzeczy także mam na swojej liście. :)

    Pozdrawiam,
    http://kozlovskaiza.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny post, również chciałabym zostać ambasadorką U20, bo uwielbam ich kosmetyki ♥ no cóż, może kiedyś się uda

    udanego sylwestra, buziaki ♥
    ZAPRASZAM NA NOWY POST

    OdpowiedzUsuń
  21. Bardzo fajnie, że można się więcej dowiedzieć o tych kosmetykach. Mam ten sam problem z kremem BB, co ty, natomiast cała reszta bardzo mi pasuje:)

    Pozdrawiam! ♥
    moja Personalna Galaktyka Absurdu

    OdpowiedzUsuń
  22. Też używam ich kosmetyków :)
    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Bardzo pomysłowy post. Sama jestem wielką fanką Under20 i nie zrezygnuje z uzywania ich produktów :) A TERAZ ZAPRASZAM DO MNIE na post o podobnej tematyce :)
    http://sheerblog01.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  24. Gratulację takiej współpracy, bardzo ciekawa kampania i fajnie, że udało się tobie zostać ambasadorką :)
    blog Przygody-Mileny.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Fajnie, że jesteś ambasadorką. U20 to super marka ^^
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  26. ja szczerze powiedziawszy nigdy nie miałam kosmetyków tej firmy :D
    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  27. To jedna z moich ulubionych firm kosmetycznych, mam mnóstwo ich produktów i używam od dawna, jestem zadowolona. Mi tak samo nie pod pasował krem BB, ale cała reszta jest cudowna. :) Genialny post. <3

    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja też lubię tonik z U20, co prawda jest to jedyny kosmetyk, którego używałam z tej firmy, ale jest świetny :)
    Pozdrawiam! ♥

    OdpowiedzUsuń
  29. Jeśli chodzi o mnie, to na chwilę obecną nie stosuję kosmetyków tej firmy, ale mam nadzieję, że kiedyś sama wypróbuję kilka ich produktów. :)
    Życzę przede wszystkim udanego Sylwestra i Szczęśliwego Nowego 2016 już roku! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Jak mój blog Ci się spodoba, to zapraszam do dołączenia do grona moich obserwujących. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetny post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  31. Ja bardzo lubię kosmetyki z U20, sprawdzają się na mojej skórze bardzo dobrze :) super zdjęcia!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne odpowiedzi! Mi najbardziej odpowiada krem BB z U20, chociaż jest trochę właśnie za tłusty. :)

    PIANKAOFSTYLE.BLOGSPOT.COM-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja uwielbiam kosmetyki z under20, są bardzo delikatne szczególnie te do oczyszczania skóry. Za kremem BB, także nie przepadam jest dla mnie za ciężki.
    Cudowna koszulka.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Uwielbiamy produkty Under20 <3

    Życzymy wszystkiego dobrego w Nowym Roku kochana!

    SiostryAndrzejewskie


    OdpowiedzUsuń
  35. Produkty z under twenty są swietne.
    nataa-liiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Z Under20 używam tylko pianki oczyszczającej i muszę przyznać, że jest świetna! :)
    http://lubieszpinak4444.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Osobiście kocham Under20, 70% kosmetyków pochodzi właśnie z tej firmy, idealnie nadają się do mojej wrażliwej skóry.

    Powracam do blogowania, tym razem koniec z kiczem i brakiem profesjonalizmu. Nieśmiało zapraszam.

    http://modo-maniaczka.blogspot.com/2016/01/02012016-moze-by-tak-na-powaznie.html

    OdpowiedzUsuń
  38. Fajnie, że wyraziłaś swoje zdanie i odpowiedziałaś na pytania! Ja tak samo nie lubię tych kremów, bo są dosyć tłuste. Ale bardzo lubię peelingi i tonik :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  39. Super post ;) zapraszam do mnie : http://withwiktoria-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  40. Ja uwielbiam z tej firmy tonik i żel oczyszczający. Fajnie, że odpowiedziałaś na pytania, bo wiele się dowiedziałam. Szukałam czegos o tych produktach i natrafiłam na twój post. Też bym chciała zostac ambasadorką. A ile ich może byc?
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie KLIK

    OdpowiedzUsuń