Obsługiwane przez usługę Blogger.

Odpowiedzi - włosy | Co zrobić żeby włosy były długie i zdrowe? | Jak pięlęgnować włosy? | Czy farbowałam włosy? | Wypadanie włosów

By 14:38


Zapraszam do przeczytania obiecanych odpowiedzi na Wasze pytania :)

1.Używasz jakiegoś produktu na porost włosów? Możesz czytelniczką polecić jakiś?
Zawsze przez okres jesieni i zimy biore suplementy diety, które m.in. działają na porost włosów

2.Jakie masz naturalne włosy? Proste, falowane czy kręcone?
Do kilku godzin po umyciu są proste, potem zaczynają delikatnie falować :)

3.W jakich sytuacjach włosy Ci przeszkadzają? 
Na pewno kiedy jest bardzo ciepło na dworze i na wfie ale wtedy je związuje

4.Jeśli używasz płyn termoochronny, to jaki polecasz?
Nie używam, bo nie mam takie potrzeby

5.Czy czasami używasz prostownic lub lokówek?
Nie używam ani tego, ani tego :D



6. Olejujesz włosy? Jeśli tak, to jakimi olejami? 
Używam tylko olejku arganowego

7. Próbowałaś kiedyś sama ściąć sobie włosy? 
Włosy ścina mi mama, czasami sama wyrównam sobie troche włosy z przodu, w ogóle nie chodzę do fryzjera

8.Czy związujesz włosy na noc? 
Tak, zawsze :)

9.Jak często podcinasz włosy? 
Nie mam reguły. Ale myślę, że co ok. 6-8 tyg

10.Dużo razy farbowałaś/rozjaśniałaś włosy? Jeśli tak to jak one to zniosły?
Nigdy nie farbowałam włosów

11.Ile zapuszczałaś włosy?
Mniej więcej 2 lata




12.Czy nie masz problemów z wypadaniem włosów? Jeśli tak, to czy używasz coś przeciw wypadaniu?
Włosy zawsze wypadają mi kiedy zaczyna się jesień, biorę suplementy diety i próbowałam działac na to wcierkami ale nic nie pomaga, trzeba to po prostu przeczekać :(

13.Jak często je myjesz? 
Codziennie

14.Masz zamiar ścinać kiedyś włosy?
Na razie tego nie planuje, dobrze się czuje w takiej długości

15.Miałaś kiedyś do czynienia z doczepkami? 
Nigdy

16.Czy to Twój naturalny kolor?
Tak :)

17.Zrobisz kiedyś zdjęcia ze spiętymi włosami?
Były takie zdjęcia kilka razy, pamiętam że w wakacje dodałam zdjęcia w koku

18.Jakiego używasz szamponu i odżywek?
Jeśli chodzi o szampony to używam takiech dla dzieci, ostatnio miałam z ziaji albo z timotei :) Odżywki to przede wszystkim z garniera.

19.Czy na końcach Twoich włosów pojawiają się białe "kropeczki"(od zniszczenia, przesuszenia) czy nie masz z tym problemu?
Chodzi Ci pewnie o rozdwojone końcówki, pewnie, ze się z czasem pojawiają, jak u każdego moje włosy też sie niszczą, wtedy po prostu podcinam końcówki, chociaż u mnie za bardzo tego nie widać, jak u osób z ciemnymi włosami

20.Kręcisz czy masz naturalne fale?
Fale, które mam na zdjeciach to efekt koka na noc :D Na żadnych zdjęciach nie mam włosów pokręconych lokówką czy prostownicą










You Might Also Like

57 komentarze

  1. Zawsze myslalam ze masz rozjasnione włosy :D
    Ah i to u osob ciemnymi włosami widać mniej zniszczone włosy u blondynek niestety widać każdą pierdołę:D Na zdjeciach jest ok ale na zywo niestety jak są rozdwojone czy suche to widać bardziej niż np u brunetek. Wpadnij do mnie na zimowe fotki i stylizacje z parką z wieeeelkim futrem !

    www.andziathere.pl Wpadnij do mnie na nowy post :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli na koncówki nałoży się jakiś olejek wcale nie widać, ze sa rozdwojone, u brunetek robia się takie białe punkciki, które odróżniają się od koloru włosów, blondynki nie mają tego problemu xx

      Usuń
  2. Strasznie podobają mi się takie długie włosy, jednak wiem, że pewnie nie umiałabym o mnie porządnie zadbać, gdybym już takie miała :)

    cvte-olga.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Kurczę, takie masz piękne włosy :) myślałam, że rozjaśnione, a tu takie miłe zaskoczenie :3

    OdpowiedzUsuń
  4. fajnie, że zrobiłaś taki wpis :) choć przyznam, że z chęcią dowiedziałabym się więcej na temat tych szamponów dla dzieci czy odżywek :)
    ja też mam długie włosy, są moją częścią, że tak się wyrażę i nie zamierzam ich ścinać (podcinanie końcówek to co innego^^) , jednak mam problem z objętością - chciałabym, żeby było ich optycznie więcej :P. Wiesz jak sobie z tym radzić?
    masz cudne włosy, kolor jak i to, że od koka tak się układają...po prostu coś wspaniałego *.*
    pozdrawiam i zapraszam :)
    stylowana100latka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze dowiedzieć się czegoś na temat Twoich włosów! Może wkońcu zacznę dbać o swoje? :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz cudowne włoski :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. zazdroszczę długości włosow ; (
    ładne są ;*
    http://twinstyl.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Masz przepiękne włosy i strasznie szybko ci one urosły.

    Pozdrawiam,
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczne włosy. :) Dzięki za odpowiedzi na moje pytania :)


    juliabloger.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne masz włosy <3 i cieszę się że napisałaś taki post :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. Jeju masz cudowne te włosy! śliczne zdjęcia :*
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  12. slicznie wygladaja :3

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne zdjęcia. Bardzo przydatny post. Ostatnio moje włosy bardzo się przetłuszczają i nie wiem co mam robić... :( Wystarczy jeden dzień (po myciu) a one są już tłuste od nasady. Czytałam że może chodzić to o szampon i zalecają przez kilka miesięcy używać szamponu dla dzieci. Co o tym myślisz ?? Dobrze mówią? Boję się że gdy zmienię szampon od tak, to stan moich włosów się pogorszy... Może trzeba stopniowo to robić?

    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szampony trzeba zmieniać w miare często. Robisz błąd jeśli cały czas myjesz włosy tym samym. Włosy sie juz przyzwyczaiły i nie działa on juz tak dobrze, zmieniaj szybko szampon, nic sie od tego złego nie stanie!! xx

      Usuń
  14. Twoje włosy są takie idealne <3

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Super post, Twoje włosy są piekne *.*
    Zapraszam do mnie!

    Mój blog~KLIK♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz super kolor włosów <3 Ehh jeszcze sobie muszę poczekać na taką długość moich włosów :/
    Pozdrawiam :*
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo lubię czytać Twoje odpowiedzi na pytania :D Mi Twoje włosy bardzo się podobają! Ja też używam szamponów dla dzieci :D Mój Blog - klik

    OdpowiedzUsuń
  18. Twoje włosy są cudne *,*
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Masz piękne włosy! Strasznie podobają mi się twoje fale! Chciałabym takie mieć!
    http://with-ideas.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Super sprawa, że mama podcina Ci włosy :D
    Piękne masz włosy! <3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Też nie chodzę do fryzjer i też mama podcina mi końcówki. Tak w sumie, to na większość pytań odpowiedziałabym identycznie :)

    http://agataweranika.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  22. Z moimi włosami ostatnio jest taki problem,że poszłam do fryzjera i totalnie mnie tam skrzywdzono. Teraz musze czekać aż 'górna' warstwa włosów mi odrośnie abym mogła się normalnie ludziom pokazywać w rozpuszczonych włosach :)

    http://edytaduszynska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Aż zazdroszczę tych włosów ♥ Ja muszę ze swoimi coś w końcu zrobić, bo naprawdę nie podoba mi się w jakim kierunku zmierzają :(

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  24. Podziwiam że myjesz je codziennie! :O
    Ja swoje 2 razy w tygodniu i mnie to męczy bo są długie i grube!
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam twoje włosy, wyglądają cudnie. Zdziwiło mnie to ze myjesz włosy codziennie ponieważ myślałam ze to je niszczy :o Lubie jak robisz takie posty :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  26. Też go używam, olejku arganowego :D

    OdpowiedzUsuń
  27. Masz cudowne włosy! Ja również zapuszczam, ale tak bardzo mi się one elektryzują, że już nie mogę z nimi wytrzymać. Cały czas muszę mieć spięte... Może masz jakiś sposób na to? :D
    meryy-blog.blogspot.com - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  28. twoje włosy zawsze wyglądają ślicznie, podoba mi się, że nie są proste i są tak ładnie pokręcone/pofalowane :)
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  29. Zazdroszczę Ci bardzo tych włosów!

    OdpowiedzUsuń
  30. Masz przepiękne włosy, ja już tak długo zapuszczam, ale moje włosy bardzo powoli rosną. Za nim będą twojej długości, to chyba będę już dorosła, haha ;p

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Masz prześliczne włosy! A post jest bardzo przydatny :)


    pozdrawiam i zapraszam >>> nicolenicky01.blogspot.com ♥

    OdpowiedzUsuń
  32. cudowne włosy! *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  33. Dziękuję za odpowiedzi na moje (nurtujące mnie) pytania :)
    Świetny masz naturalny kolor włosów :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. co mam zrobić jesli od zmiany szamponu dostaje łupieżu? :( a nizoral np. mi go wyleczy, ale on potem wraca jesli uzyje jakiegos szamponu z Drogerii

    OdpowiedzUsuń
  35. Masz przepiękne włosy, myślałam że je farbujesz, bo masz genialny kolor! :)
    Pozdrawiam, MAJA-RUSEK.BLOGSPOT.COM.

    OdpowiedzUsuń
  36. masz piękne te włosy, szkoda, że ja nie mam takich długich :(

    wercziandweeerczi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  37. Moje włosy nie są w idealnym stanie, zazdroszczę twoich *_*
    W wolnych chwilach zapraszam do mnie: my----reality.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  38. Bardzo fajny post, a Twoje włosy to marzenie! Ja już długo zapuszczam, ale niestety mam loki i efekty są naprawdę mało widoczne:/
    Zapraszam do mnie, już wkrótce coś się pojawi: anonymous----girl.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo przydatny post :)

    Serdecznie zapraszam na nowy post :)
    ♥ Diana Ashe KLIK! ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Zazdroszczę kolorku i długości włosów. Ja bardzo chciałabym mieć naturalnie falowane.
    http://joanna-szwed.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  41. Nice !
    Visit our blogger platform www.dressed-to-kill.com

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękne włosy :)
    agnieszka-gromek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  43. Masz piękne włosy! Ja używam od niedawna oleju kokosowego i stan moich włosów dużo się polepszył.Mam proste włosy, chciałabym mieć takie delikatne fale jak ty :)Pozdrawiam
    mishmashbyalice.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  44. Piękne włosy. Wyczerpujące odpowiedzi na pytania :D
    Susette
    http://0zuzol0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Twoje włosy są naprawdę piękne :) Pozazdrościć Ci tylko!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  46. Twoje włosy są genialna! ja załuje jednego że zaczęłam kiedyś farbować swoje;\

    OdpowiedzUsuń