Obsługiwane przez usługę Blogger.

Dietetyczne i zdrowe śniadanie - przepis na omlet

By 17:36

Hej, hej hej! Na blogu rusza nowa kategoria - przepisy. :)
Zapytałam Was czy chcielibyście takie urozmaicenie i większośc osób opowiedziała się za, więc dzisiaj wrzucam coś bardzo prostego ale od czegoś trzeba zacząć. Przepis na omleta - zawsze wychodzi i jest niesamowicie pyszny. Przy okazji jest to dietetyczne śniadanie także same plusy! :)
Jeśli odbiór tego posta będzie dobry to z pewnością takie posty będziecie oglądać często!

Przy okazji zapraszam Was serdecznie do mojej grupy na Facebooku - https://www.facebook.com/groups/374006809461148/?fref=ts gdzie dodaje dośc sporo. Ponadto ja oraz Lena dodajemy tam codziennie nasze inspiracje na fit posiłki, które same przygotowujemy! 

OMLET

Potrzebne będą: 

-1 żółtko i 2-3 białka (w zależności od tego, jak duże są jajka)
-mąka (może być gryczana, jak u mnie ale również orkiszowa, żytnia, kokosowa)
-łyżeczka miodu
-łyżeczka kakao (takiego bez cukru)


Oddzielamy żółta od białek. Białka ubijamy.


Do żółtka wsypujemy jedną czubatą łyżkę mąki.


Dodajemy łyżeczkę miodu.


Następnie wsypujemy łyżeczkę kakao i mieszamy razem wszystkie składniki. 
Bądźcie spokojni jeśli nie wyjdzie wam jednolita masa. Powinno wam wyjść coś takiego, jak na zdjęciu poniżej. 


Wsypujemy mase do ubitych białek i mieszamy. Pamiętajcie zeby robić to bardzo delikatnie żeby białka nie opadły!



Tak powstałą pianę przekładamy na patelnię. Smażymy na suchej patleni, bez tłuszczu ok. 6-7 minut pod pokrywką. Kiedy piana już się zetnie musicie przełożyć omleta na drugą stronę. Początkowo może wam to nie wychodzić ale kilka podejść i na pewno nabierzecie wprawy! :)

Ja swojego omleta zjadłam z duszonymi malinami, migdalami oraz startą kostką gorzkiej czekolady 90%.

Rozmroziłam maliny, dodałam łyżeczkę miodu, a następnie je podusiłam






Jeśli wykorzystacie ten przepis dajcie koniecznie znać, jak Wam wyszło i czy smakowało! :)
Możecie dodawać zdjęcia z omletem na instagrama, na pewno wszystkie obejrzę oraz skomentuję. Przypominam jeszcze raz o dodawaniu się do grupy, zapraszam na mojego instagrama - https://www.instagram.com/karolinawalicht/ i SMACZNEGO!
PS. Nie zapomnijcie mi dac znać co sądzicie o takich postach!  

You Might Also Like

56 komentarze

  1. Bardzo fajny przepis! Wygląda smakowicie ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Często jem omlet na sniadanie zazwyczaj owsiany;)

    Ps. Moge prosić o kliknięcie chociaz w jeden link ?;)

    http://zlota-orchidea.blogspot.com/2016/02/zamowienie-z-dresslink.html Bardzo mi to pomoże ;)
    dziękuje i pozdrawiam ;):*

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda pysznie! Na 100% wypróbuję, ponieważ uwielbiam omlety :)
    Świetne zdjęcia!
    http://everything-by-me.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie zawsze omlety kojarzyły się ze słonym, keczupowym, jajecznym smakiem. Nie jestem pewna czy tak na słodko by mi zasmakował. Chyba bardziej bym powiedziała, że to kakaowy naleśnik. :D
    Mój blog | Mój fanpage

    OdpowiedzUsuń
  5. Wygląda bosko! Smakuje pewnie też:) Może wprowadzę do mojej dietki, teraz codziennie rozsmakowuję się w różnych koktajlach..:) samo zdrowie:D

    www.justcleo.pl

    OdpowiedzUsuń
  6. Jutro koniecznie zrobię taki omlet :)
    masz świetny pomysł z tymi przepisami

    OdpowiedzUsuń
  7. Swietny pomysł!Czekam na więcej :) ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Ostatnio cały czas widuję na blogach omlety, ale to nic, bo każdy jest trochę inny! Przydatny przepis ;)
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda bardzo smacznie i pomimo tego, że nie przepadam za omletami, to chętnie bym spróbowała :)

    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Uwielbiam posty z przepisami, bo może kiedyś się przydadzą, więc jak najbardziej jestem za :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny post, omlet wygląda bardzo smacznie ^^

    Mój blog~KLIK

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam połączenie malin i gorzkiej czekolady! Będę musiała koniecznie wypróbować Twój przepis na omlet.

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne zdjęcia! A omlety wyglądają przepysznie i na pewno wypróbuję :)
    Pozdrawiam,
    http://mademoisellepaulline.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten omlet musi być naprawdę smaczny! :D Mniaaaam! :D
    Zapraszam do siebie. ♥
    Blog - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  15. swietnie wyglada, tylko nie lubie kakao, wzystko wole w wersji wytrwanej ;) xx ngvyen.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. oo pycha :3 zrobię taki na pewno :)

    http://feel-that-moments.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  17. o jezu muszę spróbować, wygląda pysznie
    Mój blog - klik!

    OdpowiedzUsuń
  18. Świetne zdjęcia !
    www.stawarka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Ostatnio coraz cześciej jadam omleta, uwielbiam go jeść z owocami i bita śmietana, pycha :3 moj blog

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie przepadam za omletami, ale tego bym spróbowała z smakiem, apetycznie wygląda :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Pyszności! Ostatnio przerzuciłam się na dietę i też często jadam omlety :)

    OdpowiedzUsuń
  22. ooo pyszności <3

    http://kataszyyna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Świetny przepis! Na pewno będę korzystać! :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Jejku... Wygląda pysznie i do tego użyłaś dość zdrowych składników. Mmmmm... aż ślinka cieknie!

    Blond Dreamer - Mój Blog
    Jeśli masz czas to proszę o pomoc w klikaniu pod ostatnim postem ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  25. wygląda pysznie *-*

    http://nevergiveupp12.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  26. Pycha! :)
    Jak ktoś ma problem z przekręceniem omleta na drugą stronę może spróbować przy talerzu! :D
    mybeautifuleveryday.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  27. Wygląda pysznie *,* Czekam na kolejne posty z tej serii :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  28. Zrobiłam przed chwilą tego omleta, zgodnie z twoim przepisem i jest przepyszny <3
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  29. Mniam, ale to smacznie wygląda! :D Omlety to świetny pomysł na śniadanie :3
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  30. ja jestem strasznie nieudolną osobą jeśli chodzi o kuchnię, nie potrafię nic zrobić, ostatnio wychodzą mi tylko koktajle, ale przecież tym w kuchni nic nie zdziałam bo to zwykle zmiksowanie owoców :) mam nadzieję, że znajdę czas w tym tygodniu i wykorzystam twój przepis :)
    MOJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  31. Mnie do gotowania nie ciągnie (a dokładniej do moich kuchennych rewolucji, o wiele mniej udanych niż te u Magdy Gessler...), ale zaciekawiłaś mnie tym przepisem, że mam wielką ochotę spróbować! Patrząc na zdjęcia aż się zrobiłam głodna :D

    Pozdrawiam xx
    >ONLYMERY55.BLOGSPOT.COM<

    OdpowiedzUsuń
  32. W mojej diecie taki omlet króluje ! ♥

    lucy-lusia2.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo przydatny przepis! Zapraszam do siebie: http://ladyscharlotte.blogspot.com/2016/02/grey-town.html#

    OdpowiedzUsuń
  34. Na pewno skorzystam z przepisu ;)
    http://fuskawka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  35. Wygląda przepysznie ^^ Obserwuję :*
    Zapraszam http://peddieeforever.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. wygląda przepysznie, muszę spróbować :)
    http://karik-karik.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam omlety pod każdą postacią. Zarówno wytrawne, jak i na słodko :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Cudowny przepis! :) Wygląda przepysznie♥
    Zapraszam Mój blog klik!

    OdpowiedzUsuń
  39. Nie dość, że smakowicie wygląda to jest nawet łatwy w wykonaniu
    ♥Zapraszam do siebie!♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Omlet - szybko, łatwo i smacznie. To będzie moje poniedziałkowe śniadanie przed pracą :)

    OdpowiedzUsuń
  41. Uwielbiam omlety, koniecznie muszę wypróbować ten przepis :)
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  42. Wygląda świetnie i proste do zrobienia :D! akurat coś dla mnie :D

    Pozdrawiam :D

    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń