Obsługiwane przez usługę Blogger.

Moda na warkocze || Warkocze - inspiracje || Plaits inspiration

By 00:45


Wszystko wskazuje na to, że najmodniejszą fryzurą na lato będą... warkocze! 
Przygotowałam dla Was mix zdjęć, który mam nadzieje zainspiruje Was do stworzenia czegoś fajnego z Waszych włosów! :) 
Jeszcze chwila i na niebie na stałe zagości już słońce, a temperatura będzie tylko rosła, więc już teraz warto zacząć próbować, jak zapleść włosy by dobrze wyglądać.
 Zapraszam do obejrzenia zdjęć.





You Might Also Like

57 komentarze

  1. chciałabym umieć robić takie cuda z włosów :(

    http://dryclaudia.blogspot.com/2016/02/klaudia-konczy-z-blogiem.html?m=1

    OdpowiedzUsuń
  2. super post. chyba też zrobię coś podobnego :)
    Lubie twojego bloga.
    zapraszam do siebie :
    morelllocherry.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Z moich krótkich włosów pewnie niewiele będzie dało się zrobić, ale coś na pewno wymyślę :)

    blog-klik

    OdpowiedzUsuń
  4. Super inspiracje! Wczoraj do szkoły miałam zaplecione boxer braids :D
    Pozdrawiam, Marlena :*

    ♪ aarlenaa.blogspot.com ♪

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne inspiracje! Warkocze uwielbiam są takie urocze, żałuję, że moje włosy jeszcze są do nich za krótkie, ale do wakacji raczej odrosną ;3

    Mój blog - ZAPRASZAM

    OdpowiedzUsuń
  6. uwielbiam warkocze ♥
    Bardzo ciekawy post
    oby tak dalej !
    pozdrawiam

    ZAPRASZAM DO MNIE
    zoozelooveblog.blogspot.com

    Poklikasz w linki?
    http://zoozelooveblog.blogspot.com/2016/02/42-take-off-your-clothes-blow-out-fire.html

    OdpowiedzUsuń
  7. Warkocze są cudowne :)

    miss-and-jess.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne fryzury *,* Muszę nauczyć się robić takie :D
    http://ibaginska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne warkocze wybrałaś! ♥ Niestety, ale ja mam pocieniowane włosy, więc u mnie warkocze tak średnio wyglądają...

    ♥by-sylwia.blogspot.com♥

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne propozycje, bardzo fajnie, że ta moda właśnie wraca. Jest szalenie dziewczęca i urocza. Ja niestety nie mam zbyt gęstych włosów, a tym bardziej długich i takiego efektu nie uzyskam.

    OdpowiedzUsuń
  11. Uwielbiam warkocze, najwygodniejsza fryzura :)
    Pozdrawiam, www.juullkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Może i dziwnie, dziecinnie w nich wyglądam, ale je uwielbiam :)
    klaudiawmoimswiecie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Warkocze są przepiękne, chciałabym mieć choć trochę dłuższe i grubsze włosy, aby robić takie cudowne fryzury!

    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje inspiracje bardzo mi się podobają. Lubię patrzeć na zdjęcia z warkoczami w roli głównej.;)
    Mam długie włosy, ale nie potrafię samodzielnie zrobić sobie takiego pięknego warkocza. Zwykle to noszę bardziej takie w nieładzie.
    CROWDED DREAMS

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam wszelkiego rodzaje warkocze! I bardzo lubię je robić :)

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne zdjęcia wybrałaś, chociaż często ich nie noszę to kocham warkocze <3
    u mnie mini konkurs :)
    ❀MÓJ BLOG-KLIK❀

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post! Uwielbiam takie warkocze <3

    Pozdrawiam :D
    true-less.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Ja bardzo lubię warkocze! Super inspiracje:)
    http://agataweranika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo podobają mi się dwa warkocze holenderskie, ale niestety sama sobie nie jestem w stanie ich zrobić, a kto inny nie potrafi, haha Piękne inspiracje!
    olaablogg.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Jaka szkoda, że mam za krótkie włosy ;<

    http://sosnowskaphoto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż żałuję, że ścięłam włosy ^^

    OdpowiedzUsuń
  22. Uwielbiam takie fryzury, ale nie umiem ich sobie zrobić :) (Co innego na kimś innym).
    http://paulan-official-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  23. Uwielbiam warkocze ! *_* Codzienie chodze w warkoczu , dlatego ,że mam mega długie włosy i tak jest najwygodniej !

    Zapraszam : http://lucy-lusia2.blogspot.com/ Jęsli Ci się spodoba zaobserwuj ! ;)
    Chcesz być na bieżąco ? Zapraszam do polubienia FANPAGE-KLIK

    OdpowiedzUsuń
  24. Świetne fryzury :)
    http://malwinabeczek.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  25. Uwielbiam warkocze, wszystkie są przepiękne!
    VIA-MARTYNA.BLOGSPOT.COM

    OdpowiedzUsuń
  26. Moja mama uwielbia czesać moje włosy i uwielbia pleść warkocze

    POZDRAWIAM:)
    SZALONE-TRYBUTKI

    OdpowiedzUsuń
  27. Uwielbiam te podwójne warkocze, ale niestety nie ma mi ich kto robić, a sama nie potrafię :D

    adgam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  28. Kocham warkocze!! Lubie bardzo innym robić, niedawno nauczyłam się kłosa :D
    Jednak nie lubię sobie samej robić warkocza (a kłosa czy francuza na sobie nie umiem), bo mam różnej długości włosy i nawet nie zawiążę dobrze gumką, a już mi wychodzą :D
    Susette
    0zuzol0.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. W zeszłe wakacje bardzo lubiłam nosić warkocza na boku, w tym również mam zamiar do tego wrócić ;)
    Pozdrawiam Mój blog♥

    OdpowiedzUsuń
  30. Ale świetne inspiracje! Strasznie podobają mi się fryzury tego typu!
    Mój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Śliczne inspiracje i mega świetne warkocze! :)
    Buziaki ♥
    http://rikaa-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Teraz warkoczę są bardzo popularne! Świetne inspiracje !♥

    nicolenicky01.blogspot.com <<<

    OdpowiedzUsuń
  33. ja lubie nosic warkocze :3

    http://karolinaslomka.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  34. Ja najczęściej robię sobie warkocz na bok :*

    kill-em-with-kindness.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  35. Warkocze prześliczne, jednak na moich włosach zawsze wychodzą jakoś nieudolnie. I odsłaniają mój profil, za którym niezbyt przepadam. Ale cóż, może się jakoś przemogę.

    Zapraszam do siebie. Być może kojarzysz mnie z bloga Modo Maniaczka, tym razem jednak pragnę Cię zauroczyć mymi przemyśleniami.

    http://gorzkaczekoladax.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  36. Śliczne zdjęcia ,bardzo podoba mi się to u kogoś - u siebie niekoniecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Uwielbiam warkocze tylko ja zawsze mam taki problem ze jak po jednej stronie mi wyjdzie to po drugiej juz nie i się poddaje :/ moj blog

    OdpowiedzUsuń
  38. Uwielbiam warkocze, chociaż sama bardzo rzadko je noszę ;))
    justsayhei.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  39. Hah ostatnio zauważyłam, że co druga dziewczyna ma warkocze xd ;3
    Mój blog - klik ♥

    OdpowiedzUsuń
  40. Uwielbiam warkocze, ale nie umiem ich zaplatać w taki sposób :D tylko jeden jedyny, klasyczny warkoczyk :D

    OdpowiedzUsuń
  41. Gdyby tylko moje włosy chciały być tak długie na te piękne warkocze *__* może za rok !

    OdpowiedzUsuń
  42. Największym szałem są chyba te ,,rogi" jak ja to nazywam, dwa dobierane warkocze :)

    http://wmymswieciewitam.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  43. Najbardziej lubię tą fryzurę na dwa warkocze. Strasznie mi się to podoba, a no i włosy nie przeszkadzają.

    Pozdrawiam ♥

    MÓJ BLOG - CLICK ♥

    OdpowiedzUsuń
  44. Cudowne inspiracje! ♥ Świetny post, czekam z niecierpliwością na kolejny <3

    Zapraszam na mojego, mam nadzieję, oryginalnego bloga:
    http://oliwia-blogg.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  45. Uwielbiam posty tego typu ! a warkoczyki ostatnio nosze non stop:)
    --
    zapraszam do mnie:) będzie miło jak zostawisz po sobie ślad
    http://internetsisters.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  46. świetny post!!! CZEKAMY na więcej ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  47. Rzeczywiście, znów wróciła moda na warkocze! Ja sama zaczęłam sobie je pleść ♥
    http://vicci-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  48. Piękne! Uwielbiam :) Niestety dobieranego umiem zapleść tylko na sobie, a moja młoda ma tak śliskie włosy, że warkocze trzymają się do 5 minut ;)
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam do siebie:
    cakesbykejt.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  49. Nigdy nie potrafiłam splatać warkocze. Jednak zawsze mnie do nich ciągnęło:-)

    OdpowiedzUsuń
  50. Uwielbiam je, warkocze są modne już od kilku lat, ale teraz to już naprawdę do każdej fryzury praktycznie dodają jakiś mały warkoczyk. Super :)

    OdpowiedzUsuń
  51. Wygodna a zarazem fajna fryzura :3
    http://bezprecedensowna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  52. Bardzo fajnie! Podoba mi sie cały blog, a artykuły na bieżąco zamierzam czytać, bo można się wiele dowiedzieć.

    OdpowiedzUsuń